۵۰۶۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گفتگوی جولیانی با اردوغان درباره ی رضا ضراب

دادستان دادگاه فدرال منهتن از سفر رودولف جولیانی، شهردار سابق نیویورک به ترکیه و دیدار با اردوغان در جهت گفتگو بر سر پرونده رضا ضراب خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دیلی صباح، مقام های دادگاه فدرال منهتن که رسیدگی به پرونده قضایی رضا ضراب را بر عهده دارند از سفر «رودولف جولیانی» شهردار سابق نیویورک به ترکیه و به منظور دیدار با رئیس جمهوری این کشور بر سر پرونده مذکور خبر داد.

بر اساس این گزارش، «جون کیم» دادستان دادگاه منهتن در نامه ای به «ریچارد برمن» قاضی این پرونده با اشاره به انجام شدن این سفر از سوی جولیانی آورده است: جولیانی و «موکاسی» در حال انجام تلاش جدی آن هم بیش از حدی که وظیفه آنها بوده در جریان این پرونده هستند.

گفتنی است «موکاسی» نیز از قضات دادگاه فدرال آمریکا بوده که اکنون به همراه جولیانی هر دو به عنوان وکیل این پرونده در حال فعالیت هستند.

«رضا ضراب» تاجر ایرانی تبار اهل ترکیه که در ماه مارس سال جاری میلادی در فلوریدا دستگیرشد، هم اکنون در آمریکا تحت محاکمه است. جلسه بعدی دادگاه وی نیز قرار است ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن ۱۳۹۵) برگزار شود.

رضا ضراب متهم است که از طریق یک شبکه بانکی در ترکیه و امارات، به دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران کمک کرده و کوشیده تا بانک های آمریکایی را به مبادلاتی وادار کند که در یک سوی آنها ایران قرار دارد؛ اتهاماتی که از طرف وی قویاً رد شده است. هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج