۵۰۶۸۷۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

معاون روحانی: امسال، سال سرنوشت سازی است

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: امسال سال سرنوشت‌سازی برای کشور در عرصه سیاسی است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، حضور هر یک نفر بیشتر پای صندوق آراء را ایجاد یک خاکریز جدید در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام توصیف کرد و گفت: انتقال اخبار دستاوردهای دولت که خود حاصل مدیریت جهادی و انقلابی است، می‌تواند روحیه جهادی را به مردم منتقل و شور بیشتری در مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امسال، سال سرنوشت‌سازی برای کشور در عرصه سیاسی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران چنان که مقام معظم رهبری فرمودند، نصاب افتخارآمیزی از حضور مردم در انتخابات و مردمسالاری دینی دارد و باید تلاش کنیم انتخابات هر بار، پرشورتر و با رشد سیاسی بالاتر از قبل برگزار شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: البته نارسایی‌ها، بداخلاقی‌ها و به‌خصوص بی‌مهری‌هایی در انعکاس خدمات دولت به مردم از سوی رسانه‌های عمومی وجود دارد که باید با استفاده از فضای مجازی و امکانات موجود این مشکلات را حل کنیم.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: باید از هر امکانی برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی بهره بگیریم. حضور هر فرد پای صندوق آرا، نوعی دفاع نرم و دفع تهاجمات دشمنانی است که سعی می‌کنند مشروعیت و پیوند نظام با مردم را مخدوش کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با زمینه‌هایی که فراهم شده و با حضور مردم پای صندوق‌های رأی و استمرار برنامه‌های خردمندانه دولت تدبیر و امید، کشور در مسیر رشد و توسعه‌ای که قرار گرفته، با سرعت بیشتر به حرکت خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در دوره فعالیتش، توفیقاتی داشته که در ابتدای دولت غیرقابل دستیابی به نظر می‌رسیدند، خاطرنشان کرد: اینکه نرخ تورم تک‌رقمی شود و ثابت بماند، رسیدن به نرخ رشد بیش از ۱۱ درصد و امثال آن از دید کارشناسان اقتصادی و کسانی که از نزدیک موانع را می‌دیدند، غیرممکن می‌نمود.

وی گفت: اما این نرخ‌ها حاصل مدیریت جهادی دولت و مجموعه مدیران و کارکنانش بوده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اضافه کرد: با وجود خوشحالی از کسب این دستاوردهای درخشان، اما متأسف هستیم که این کارها و دستاوردهای بزرگ که می‌تواند روحیه جهادی را در لایه‌های مختلف آحاد ملت تزریق کند، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه در سال گذشته در عرصه اقتصادی گام‌های بلندی برداشته شد، اظهار داشت: آرزوی خودکفایی در تولید گندم، سال قبل بالاخره به‌شکل واقعی محقق شد، علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شد که ظرفیت صادرات یک‌میلیون تن گندم در کشور ایجاد شده باشد، که طبق آخرین آمار وزارت جهاد کشاورزی، ظرفیت و آمادگی صادرات ۳میلیون تُن گندم را دارد.

وی با ابراز اینکه با توجه به واردات ۶میلیون تنی گندم در گذشته، تولید ۳میلیون تن گندم مازاد بر نیاز در کشور به‌معنای افزایش ۹میلیون تنی گندم در داخل، بدون افزایش سطح کشت است، تصریح کرد: علاوه بر این در عرصه تولید نفت هم دستاوردها معجزه‌آساست. آنچه در این عرصه روی داده، فراتر از تحول و یک انقلاب واقعی و تمام‌عیار مدیریتی و اقتصادی است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز کشور در بستر رشد متوازن قرار گرفته است. براساس آخرین آمار در عرصه سرعت، رشد علمی، به جایگاه اول دنیا بازگشتیم. عید واقعی برای ملت ایران همین است.

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به شعار سال و اولویت تولید و اشتغال در سال ۹۶، گفت: معتقدم معاونت حقوقی در تحقق شعار سال نقش محوری حداقل در تولید نرم‌افزارهای رشد، اشتغال‌آفرینی و توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی دارد. پیرو مأموریت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵، این معاونت در همکاری با معاونت‌های حقوقی دستگاه‌ها اقدام به شناسایی موانع تولید، به‌ویژه برای بخش خصوصی کرد و امسال هم این تلاش‌ها با همت مضاعف تداوم خواهد یافت.

وی افزود: معاونت حقوقی سال گذشته با تهیه و تقدیم لوایح اصلاحی برای رفع موانع تولید و رونق کسب و کار، تلاش کرد سهم خود در عمل به شعار سال را به‌خوبی ایفا کند. معاونت حقوقی در این زمینه چندین لایحه تنظیم و ارائه کرد و امسال نیز از همه معاونت‌های حقوقی دستگاه‌ها می‌خواهم که در تعامل با بخش خصوصی، موانع رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال را شناسایی و راهکارهای مقتضی را ارائه کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار داشت: امسال تلاش مضاعفی صرف اجرای کامل منشور حقوق شهروندی خواهد شد. مسئولیت در این زمینه از سوی رئیس‌جمهور به‌عهده خانم امین‌زاده گذاشته شده تا گزارش‌های دستگاه‌ها از اجرای منشور را دریافت کنند و معاونت حقوقی نیز به‌عنوان نقطه کانونی برای تهیه لوایح و مواد قانونی لازم در مسیر اجرای کامل و دقیق منشور حقوق شهروندی آمادگی دارد.

حجت‌الاسلام انصاری با تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران معاونت حقوقی در سال ۹۵ و سال‌های پیشتر، گفت: در سال ۹۶ از بخش‌های مختلف معاونت درخواست کردیم برنامه خودشان را با زمان‌بندی مشخص اجرایی تدوین کنند که این برنامه‌ها نهایی شده‌اند و اکنون از همه همکاران معاونت درخواست داریم که با مدیریت جهادی به اجرای برنامه‌ها همت بگمارند.

وی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور را خانواده کوچکی در پیکره خانواده بزرگ نظام توصیف کرد که در فضایی صمیمی می‌خواهد منشأ اثرات سازنده و مفید برای نظام و کشور باشد و تصریح کرد: باید هم خودمان و هم نظام را برای ورود به بلوغ و ۴۰سالگی خود آماده‌تر کنیم. با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توانیم حتی فراتر از برنامه‌ریزی‌های انجام شده حرکت کنیم. تجربه سال ۹۵ به ما نشان می‌دهد که اگر همت والا باشد و از سختی‌ها نهراسیم، تحقق غیرممکن‌ها، ممکن می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر شمسی

      سرنوشت کی ؟ بیشتر برای شما ما که عادت کردیم به این سونامی های گرانی .

    • محمدرضا بختیار

      بابا دست بردار از این آمار چرند و پرند آخه دولت بر زیر مجموعه های خودش سیطره نداره انوقت شما پیش بینی آینده را می کنید جالبه که تو کشور من موقع رای گیری مردم به صاحبان قدرت تشبیه می شوند و حدود یک هفته هم نه برای کاندیداتور ها نه برای رسانه ها خط قرمزی وجود نداره و آقایون حسابی از خجالت هم در می آیند مسئولین ما به جای استفاده از اینترنت مجانی و استفاده از تمام کانال‌های اجتماعی یک کمی هم وقت برای مدیریت های زیر مجموعه های خود بگذارند که چنین ناهنجاری بین مجموعه بوجود نیاید و فشار بر مردم بیشتر نشه آقا کجای جهان سالی چهار بار که چیه در روز صبح ظهر شب پول برق وآب و گاز و تلفن هزینه اش فرق می کنه ....

    • بدون نام

      ایشاله الهی که برید دیگه برنگردید مردم خفه کردید ازگرونی خداازتون نگذره ما که نمیگذریم مطمئن باشید

    • بیتا

      سال هرچی باشه ب روحانی رای میدم

    • بیتا

      سال هرچی باشه ب روحانی رای نمیدم نمیدهممممممممممممممممممممممممم تماممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج