۵۰۶۹۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترافیک پرحجم در جاده هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت که با وجود اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده هراز، تردد در مسیر آمل به تهران از محدوده پارک جنگلی تا بعد از سه راهی چلاو بسیار پرحجم وسطح جاده در طول مسیر لغزنده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت که با وجود اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده هراز، تردد در مسیر آمل به تهران از محدوده پارک جنگلی تا بعد از سه راهی چلاو بسیار پرحجم وسطح جاده در طول مسیر لغزنده است.

یوسف جغتا دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار افزود: هم اکنون ترافیک از کیلومتر ۱۶ تا ۲۲ جاده هراز از آمل به سمت تهران سنگین است و حرکت خودروها با کندی جریان دارد.
وی ادامه داد: همچنین در بخش هایی از شهر گزنک در کیلومتر 65 تا بعد از آستانه امامزاده هاشم(ع) در کیلومتر 100 ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: به منظور سهولت در بازگشت مسافران نوروزی، تردد انواع وسایل نقلیه به جز کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از بعد ازظهر دوشنبه (امروز) در جاده هراز از آب اسک تا رودهن یکطرفه است و این وضعیت تا بامداد سه شنبه ادامه خواهد داشت .

حجم بالای تردد در مسیر برگشت آمل به تهران به علت باقی ماندن آخرین گروه از مسافران نوروزی است که امروز را برای برگشت به سمت تهران انتخاب کردند.

مازندران در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از ۱۲ میلیون نفر شب گردشگر بود.

جاده هراز، نزدیکترین محور اتصال دهنده پایتخت کشور به مازندران است و به همین دلیل پرتردد ترین محور استان مازندران به شمار می رود .

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه از محدوده آستانه امامزاده هاشم (ع) تا سیاه بیشه بارش برف نیز به صورت متناوب ادامه دارد ، به رانندگان نیز توصیه کرد در طول مسیر این جاده با سرعت مطمئن و هوشیارانه رانندگی کنند.

وی افزود: درعین حال راهداران اداره راه وشهرسازی در طول حوزه استحفاظی این اداره حضور دارند و مشغول برفروبی و نمک پاشی سطح جاده هستند.

حدود ۱۱۰کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج