جاباما
۵۰۶۹۴۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

به بهانه جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس

برانکو ایوانکویچ تصمیم نهایی خود در خصوص رامین رضاییان را اعلام کرد و او را از پرسپولیس کنار گذاشت.

خبرآنلاین: بدون شک مهم ترین خبر دیروز، حضور همزمان رامین رضاییان و برانکو ایوانکویچ در باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه ای جهت روشن شدن تکلیف ملی پوش طرد شده سرخ ها بود. خروجی این جلسه اما نه به کام رامین خوش آمد و نه به کام هواداران. طبق اعلام علی اکبر طاهری، مدیرعامل تیم پرسپولیس رامین رضاییان دیگر جایی در این تیم ندارد و می تواند جمع سرخپوشان را ترک کند. اتفاقی که شاید خللی در قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر وارد نکند اما قطعا از شیرینی آن خواهد کاست. با این حال کم نبودند افرادی که به اظهار نظر در این خصوص پرداختند. تصمیم قاطع برانکو موافقان و مخالفان زیادی داشت. عده ای معتقدند برانکو بهترین تصمیم را گرفت و مهره بی انضباط تیمش را به خوبی تنبیه کرد. بعد از ماجرای ابتدای فصل و رفتن رامین به ترکیه ، درگیری با علیپور در اردوی امارات و نافرمانی از فرمان برانکو برای بازگشت به ایران دیگر صبر مربی کروات لبریزشد و برای اینکه دیگر حاشیه جایی در تیمش نداشته باشد، تصمیم قاطع را گرفت و عذر رامین را خواست. موافقان تصمیم برانکو معتقدند که اخراج رامین رضاییان پای حواشی را از این تیم قطع می کند و این تیم با آرامش به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت می کند.آنها بر این باورند که این کار، هم ریشه بازیکن سالاری را در پرسپولیس می زند و هم اقتدار و صلابت پروفسور را حفظ می کند.

اما بازتاب تصمیم برانکو در قبال رامین رضاییان، صرفا مثبت نبوده. بعضی دیگر می گویند فاصله نفرات جانشین رامین در پرسپولیس با او زیاد است. صادق محرمی با این که جوان با استعدادی است و بازی های خوبی هم از خود ارائه داده اما به هیچ عنوان بازیکن شش دانگی نیست و نمی توان به او اعتماد کامل داشت. منتقدین تصمیم برانکو می گویند پرسپولیس فقط درگیر لیگ برتر نیست و آن ها در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و حضور رامین در رقابت های آسیایی می تواند کمک بزرگی برای سرخ ها در این راه پر فراز و نشیب باشد.

در غیاب او، سمت راست پرسپولیس دیگر آن طراوت و خطر سابق را ندارد. زوج رضاییان-احمدزاده هر دفاع چپی را از پیش رو بر می داشت امادر حال حاضر توان هجومی پرسپولیس در سمت راست کاهش محسوسی پیدا کرده است. به عقیده مخالفان، این تصمیم نه تنها از بار حاشیه های پرسپولیس کم نمی کند، بلکه بار دیگر برانکو و رضاییان را به تیتر یک اخبار تبدیل می کند و همین مسئله حتی حواشی مخرب سرخ ها را نیز بیشتر می کند. شرایط پرسپولیس با توجه به باخت مقابل الریان قطر و صنعت نفت کمی سخت شده و اگر این تیم مقابل پیکان هم امتیاز از دست بدهد، فشار بر روی برانکو و تیمش بسیار بیشتر خواهد شدو این برای تیم آزار دهنده است.مرغ برانکو یک پا دارد و بدون شک او پاسخگوی همه عواقب احتمالی تصمیمی که گرفته است خواهد بود.رامین حاشیه داشت اما عاشق پرسپولیس بود و این را بارها و بارها،هر دفعه که بندهای استوکش را سفت می کرد و به زمین می رفت ثابت کرد.عشقی یکطرفه که تب آن بیشتر رضاییان را خواهد سوزاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      برانکو اگه نتیجه نگیره خیلی راحت فرار میکنه کرواسی مثل سال 2006 بعد از جام جهنی که از ترسش به ایران برنگشت

    • بدون نام

      رامین جان دوست داریم برو استقلال

    • بهرام

      بعدازاون باختهای وحشتناک به استقلال و الریان و کمک داورهاحالا هم این خبر .دیگه قهرمانی لطفی نداره

    • بدون نام

      برانکو بابت اکراینی ها از طاهری آتو داره و برای هیات مدیره تصمیم میگیره و گرنه جلوی تصمیم نادرست برانکو می ایستادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج