۵۰۶۹۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قصه غم انگیز دایی در نفت

داستان علی دایی و باشگاه نفت تهران از آن ماجراهای غم انگیز فوتبال ایران است. از آن رمان‌های اشک‌آلود که دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

ایران ورزشی: داستان علی دایی و باشگاه نفت تهران از آن ماجراهای غم انگیز فوتبال ایران است. از آن رمان‌های اشک‌آلود که دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

در باشگاه نفت مشکلات مالی به حدی بزرگ شده که دست و بال سرمربی این تیم را برای برخوردهای انضباطی با برخی بازیکنان کاملا بسته است. برای اثبات این موضوع کافی است به حاشیه‌هایی که در جریان بازی تدارکاتی نفت تهران و پیکان که در تاریخ پنجم فروردین ماه سال جاری انجام شد اشاره کنیم. روزی که در پیکان شهر این دو تیم تهرانی برای اینکه خود را در وضعیت فنی نسبتا مطلوبی نگه دارند رخ در رخ هم قرار گرفتند. در آن بازی یکی از بازیکنان نفت تهران که در پست میانی بازی می‌کند با یاسر همرنگ که وظیفه داوری را بر عهده داشت به درگیری لفظی پرداخت و حتی حرف نامناسبی را هم به زبان آورد.

این موضوع ابتدا از دید دایی پنهان مانده بود اما داور علی دایی را در جریان لفاظی‌های زشت بازیکن نفت قرارداد که دایی هم سری به نشانه افسوس پایین انداخت و از حرف‌هایی که بازیکنش به زبان آورده ابراز تاسف کرد. شاید در آن لحظه همه حاضران که گفت‌وگوی داور و دایی را شنیده بودند تصور می‌کردند دایی همچون همیشه بدون کوچکترین اغماضی با بازیکن خاطی برخورد کند اما او به گفتن چند جمله بسنده کرده و از کنار این ماجرا رد شد. دایی برای اینکه دور و بری‌هایش را از علت مماشاتی که در این ماجرا داشت مطلع کند بلافاصله از مشکلات مالی تیمش گفت و بدون تعارف اعلام کرد که وقتی باشگاه پول بازیکنان را سر وقت نمی‌دهد من هم زبانم مقابل آنها بسته است و نمی‌توانم با برخی بی‌انضباطی‌هایی که می‌بینم جدی برخورد کنم.

دایی این جملات را با ناراحتی بسیار به زبان آورد و لحن او کاملا نشان می‌داد که از وضعیت مالی باشگاه به شدت ناراحت است. باشگاهی که مشخص نیست اساسا اگر مالکیتش واگذار شده چرا آقایان مالک به همه تعهدات خود عمل نمی‌کنند. شاید اگر شخصی همچون دایی روی نیمکت نفت تهران نمی‌نشست اکنون نفت برای نیفتادن به لیگ یک در ستیز با دیگر تیم‌ها بود. به هر حال شاید صبر دایی هم تمام شده باشد و او تیم را به حال خود رها کرده باشد تا هر اتفاقی که قرار است رخ دهد، بدهد و این فصل به پایان برسد و او راهی تیم دیگری شود. پیش از این بازی تدارکاتی دیده شد که دایی با تاخیر بسیار خود را به محل برگزاری بازی رساند که این موضوع هم نشان دهنده عمق ناراحتی او از مالکان بی خیال باشگاه است.

برای نفت تهران که در فینال جام حذفی حضور دارد و می‌تواند افتخار بزرگی را به دست آورد چنین فضایی بسیار مخاطره‌آمیز است و شاید اگر مدیران این باشگاه اندکی دقیق‌تر به موقعیتی که در اختیارشان قرار دارد فکر کنند، این تیم با آمادگی ذهنی بهتری در آن بازی فوق حساس ظاهر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج