۵۰۶۹۵۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال،‌ تیم جدید رامین؟

تا حالا نشده علی پروین برای حضور یک بازیکن در پرسپولیس به سرمربی یا مدیر وقت باشگاه رو بیندازد و خواهش کند اما در مورد رامین رضاییان این اتفاق رخ داد.

ایران ورزشی: تا حالا نشده علی پروین برای حضور یک بازیکن در پرسپولیس به سرمربی یا مدیر وقت باشگاه رو بیندازد و خواهش کند اما در مورد رامین رضاییان این اتفاق رخ داد. رامین رضاییان با تمام کج اخلاقی‌هایش به طرز عجیبی محبوب پیشکسوتان پرسپولیس شد؛ دلیلش کاملا مشخص است. پرسپولیسی‌های قدیمی کیفیت بازی او را در مسابقات می‌دیدند و خبری از بدخلقی‌های این بازیکن در تمرینات و اردوها نداشتند اما حرف شان دور از منطق هم نبود. به مصاحبه‌های پیشکسوتان در تمام این چند ماهی که رامین از ترکیه برگشته نکاه کنید. آنها می‌گویند در تیمی که کلا ۱۴-۱۳ بازیکن کارآمد دارد و نیمکتش برای قهرمان شدن خالی به نظر می‌رسد بیرون گذاشتن بازیکنی که هر بار آمده یا گل زده یا پاس گل داده منطقی و عقلانی نیست. پیشکسوتان می‌گویند برانکو می‌تواند از رامین استفاده کند و بعد از پایان فصل او را کنار بگذارد اما مرغ پروفسور برخلاف سایر موارد فقط یک پا دارد.

علی پروین دو بار برای بازگرداندن رضاییان به پرسپولیس رو انداخت و از برانکو خواهش کرد او را ببخشد. سایر پیشکسوتان هم در مصاحبه‌های‌شان به صورت غیر مستقیم از ایوانکوویچ چنین تقاضایی داشتند و با اینکه برای نقش سرمربی به عنوان مسوول فنی و همه کاره تیم احترام قایل بودند خواستار این بودند که برانکو منافع تیم را در نظر بگیرد و با بخشش و بازگرداندن رامین کاری کند تا پرسپولیس زودتر و سریعتر به هدفش برسد. وسعت تقاضاها آنقدر زیاد شد که دیروز لیدرها و مشوقان پرسپولیس که همواره حسابی هوای رضاییان را داشته‌اند سراغ برانکو رفته و از او خواهش کردند که رامین را ببخشد که البته ظاهرا با جواب نه قاطع برانکو مواجه شده‌اند.

دو روز قبل طاهری با اعلام اینکه برانکو صراحتا گفته رضاییان را نمی‌خواهد به شائبه‌هایی که در این خصوص مطرح می‌شد مهر تایید زد و اعلام کرد با توجه به شرایط به وجود آمده باشگاه قصد دارد رضاییان را ترانسفر کند اما دیروز اتفاقات دیگری رخ داد که مشخص شد عبور از رامین به این راحتی‌ها نیست.

از یک ماه قبل و بعد از اخراج رضاییان اظهارات جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه نشان می‌داد او به عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی باشگاه با اخراج رضاییان مخالف است. اتفاقا کاشانی در مصاحبه‌هایش صراحتا به این مساله اشاره کرد و به صورت غیر مستقیم مقابل تصمیم برانکو ایستادگی کرد تا نشان دهد او همسو با پیشکسوتان پرسپولیس خواستار حرکت به سوی قهرمانی با تمام قواست.

دیروز و در راستای این مخالفت‌ها کاشانی، گرشاسبی و طاهری از ساعت 12:30 در باشگاه جمع شدند تا در این باره تصمیم نهایی را بگیرند. یک ساعت بعد رامین رضاییان به باشگاه آمد و سی دقیقه بعد از او هم برانکو با مترجمش به محل باشگاه رسید تا جلسه‌ای که همه پرسپولیسی‌ها از یک ماه قبل منتظرش بودند تشکیل شود.

بعد از حدود دو ساعت جلسه برانکو اولین نفری بود که از ساختمان خارج شد و در محاصره خبرنگاران در مورد رامین رضاییان، گفت: «او در مورد وضعیت خودش با باشگاه صحبت می‌کند.»

وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده دیگر رضاییان را نمی‌خواهد، گفت:«همانطور که گفتم او بالا در حال صحبت با باشگاه است و آنها در این مورد تصمیم می‌گیرند.» برانکو در مورد اینکه آیا صحبتی با رضاییان داشته یا نه گفت: «عید را به او تبریک گفتم.» برانکو در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر باشگاه اعلام کند رضاییان باید به تیم بازگردد او این مساله را می‌پذیرد، گفت: «به سوالات فردی جواب نمی‌دهم. اگر اگر اگر جواب ندارد. اگر بعد از این مصاحبه فیلم شما خراب شود چه می‌کنید؟ جواب این اگر را بدهید.» برانکو در مورد حضور هواداران مقابل باشگاه برای مشخص شدن وضیعت تیم، گفت:«نمی‌دانم مشکل کجاست که آنقدر به رضاییان گیر دادید.» وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده رضاییان را نمی‌خواهد، گفت:«مدیرعامل مهم‌ترین شخص باشگاه است و او اینطور تشخیص داده که چنین مصاحبه‌ای کند. پنج‌بار به این سوال جواب دادم.» سرمربی پرسپولیس در مورد تماس پروین با او برای بخشش رضاییان، گفت:«پروین موسس و بنیانگذار پرسپولیس است و در راس هرم باشگاه قرار دارد. در اتاق مربیان در راس تمام عکس‌‌ مربیان عکس پروین است. وظیفه ما است که وقتی اسم پروین می‌آید خبردار بایستیم. افتخار می‌کنم که زمان حضورم در تیم ملی با پروین همکاری داشتم و الان بخشی از خانواده پرسپولیس هستم.» علی اکبر طاهری بعد از جلسه دیروز گفت:«صحبت‌هایی انجام شد و شرایط برای ایشان مناسب نیست. قرار شد ایشان با شرایطی انتقال داده شود یا خودش تیم آینده‌اش را انتخاب کند و تمریناتش را در تیم بعدی داشته باشد. بحث ایشان با توجه به اینکه شرایط در بخش فنی ما میسر نیست به نحوی انتقال داده شود یا شرایطی ایجاد شود تا به تیم دیگر برود. باید این جدایی قانونی باشد یا جوری باشد که بتواند ادامه بازی‌ها را در تیم دیگری دنبال کند.»

وی درباره اینکه رضاییان ظاهرا نمی‌خواست از پرسپولیس جداشود گفت:«نه، دیگر نشد که وی در پرسپولیس حضور داشته باشد و خیلی صلاح نیست به ریز مطالب بپردازیم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا کنار گذاشتن رامین رضاییان تصمیم باشگاه است یا برانکو گفت: «اگر تیتر می‌خواهید بگذارید من بگویم. آقای برانکو نظراتش را دادند و بقیه‌اش در اختیار باشگاه است. ایشان با برانکو قرارداد نبسته، باشگاه مسوول قرارداد بستن است یا شرایط برگشت، یا انتقال.»

رامین رضاییان هم پس از پایان جلسه در حالی که با خبرنگاران مصاحبه نکرد با چند هوادار پرسپولیس که در محل حضور داشتند عکس یادگاری گرفت. جالب اینکه یکی از هواداران پرسپولیس از رضاییان درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال سوال کرد که وی گفت:«من هیچ موقع به استقلال نمی‌روم.» این سوال ناشی از شایعاتی است که طی روزهای گذشته بارها شنیده شده و گفته می‌شودکه نزدیکان منصوریان مذاکراتی با این بازیکن داشته‌اند.

با این حساب رضاییان باید ۵ هفته باقیمانده از لیگ را هم مثل یک ماه دیگر بیرون بنشیند و تیم فصل بعدش را انتخاب کند. رامین یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما در این ۵ بازی باقیمانده نمی‌تواند به تیم جدیدی برود و فصل آینده با صدور رضایتنامه از سوی پرسپولیس یا به صورت قرضی به تیم دیگری خواهد پیوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی که اعلام می کنند نمی خواهندش اتوماتیک میتواند به هر تیمی برود حتی استقلال

    • امیررضا

      حالا تو استقلال کبیر برات دست و پا میشکونن ؟
      جمع کن خودتو مافنگی

    • بدون نام

      بره اسدقلال!!!!رامین!!!!دوبار:)))!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج