جاباما
۵۰۶۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چالش منصوریان در غیاب امید استقلالی‌ها

امید نورافکن استقلال را برای دیدار مقابل گسترش‌فولاد همراهی نخواهد کرد.

خبرآنلاین: پس از رفتار زشت هافبک دفاعی جوان استقلالی ها هنگام تعویض و درگیری اش با یعقوب کریمی، علی منصوریان سرمربی آبی ها قصد برخورد با این بازیکن جوان را دارد. البته برخوردی که به گفته خودش موجب حذف امید نشود بلکه او را فقط متنبه کند.

در تمرین روز دوشنبه استقلالی ها، یعقوب حضور داشت اما خبری از نورافکن نبود تا به نظر بیاید که او حداقل بازی پنجشنبه مقابل گسترش را از دست داده است.

نبودن نورافکن در میانه میدان، برای منصوریان قطعا اتفاق خوبی نیست. او که در نیم فصل دوم با اتکا به استفاده از ۲ هافبک دفاعی توانست به نتایج خوبی برسد، در بازی با گسترش هم به احتمال زیاد از همان سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده خواهد کرد ولی سوال اصلی این است که زوج امید ابراهیمی را چه کسی تشکیل خواهد داد؟

اولین گزینه بدون تردید فرشید باقری است. بازیکنی که در نیم فصل دوم، مهره احیا شده تیم منصوریان است. او توانست مقابل سایپا گل بزند و همچنین در بازی های سخت و مهمی مثل بازی با پرسپولیس،ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان با ورودش به زمین شرایط را برای موفقیت استقلال فراهم کرد. احتمالا منصوریان در این بازی سخت به باقری اعتماد می کند و او را از ابتدا و در کنار فرمانده میانه میدانش به زمین می فرستد.

حالت دومی هم وجود دارد که البته احتمالش زیاد نیست. منصوریان در بازی مقابل سپاهان که یکی از به یاد ماندنی ترین نمایش های این فصل استقلال بود، از فرشید اسماعیلی در کنار امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. با عقب آمدن فرشید، جابر انصاری به عنوان بازی ساز در مرکز زمین مورد استفاده قرار گرفت. ضمن اینکه اگر منصوریان قصد داشته باشد که از اسماعیلی در کنار ابراهیمی در عقب زمین استفاده کند، می تواند مجتبی حقدوست را هم در پست پلی میکر مورد استفاده قرار دهد.

غیبت نورافکن تا حدودی معادلات استقلال را در میانه میدان به هم ریخته. به هم ریختگی ای که اگر باعث از دست رفتن برد در تبریز شود، قطعا تبعات خوبی برای شماره ۲۴ آبی ها نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج