جاباما
۵۰۶۹۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ طرفداران خود را به مبارزه فراخواند

مسئولان کاخ‌سفید آمریکا، جمهوریخواهان را مسئول شکست لایحه بهداشتی ترامپ معرفی کردند و حامیان رئیس جمهوری را به مبارزه با محافظه کاران در انتخابات میاندوره ای سال آینده فراخواندند.

خبرگزاری ایرنا: مسئولان کاخ‌سفید آمریکا، جمهوریخواهان را مسئول شکست لایحه بهداشتی ترامپ معرفی کردند و حامیان رئیس جمهوری را به مبارزه با محافظه کاران در انتخابات میاندوره ای سال آینده فراخواندند.

نزدیک به ۱۰ روز پیش طرح پیشنهادی ترامپ برای لغو و جایگزینی قوانین بهداشتی رئیس جمهوری سابق آمریکا بدلیل حمایت ناچیز و بی سابقه قانونگذاران آمریکایی شکست خورد و کنار گذاشته شد و پال رایان رئیس جمهوریخواه مجلس این کشور ضمن اذعان به این شکست رسما پیش بینی کرد که اوباما کر دست کم در چند سال آینده قانون لازم الاجرای بهداشتی در کشورش باقی بماند.

در حالی که این طرح در روزی که قرار بود مجلس آمریکا آن را به رای گیری بگذارد فقط ۱۷ درصد حمایت قانونگذاران آمریکایی را با خود داشت، ترامپ شکست آن را نتیجه مخالفت محافظه کاران تندرو کنگره یا 'مجمع آزادی' دانست و این محافظه کاران را به بر انگیختن حامیان خود علیه آنان تهدید کرد.

رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه به دنبال تهدیدهای گذشته در یک پیام توییتری بار دیگر اتهامات خود را تکرار کرد و از حامیان خود خواست تا در انتخابات میاندوره ای این کشور به مقابله با محافظه کاران تندرو آمریکایی که به گفته او مسئول این شکست بوده و سبب خرسندی رقبای دموکرات او شده اند، فراخواند.

در همین روز، مارک شورت مسئول امور قانونگذاری کاخ سفید نیز در گفت وگویی با شبکه خبری ا بی سی گفت که رئیس جمهوری آمریکا «آنهایی را که سر راه او قرار بگیرند» مسئول خواهد شناخت و برای او فرقی نمی کند که این افراد از گروه معروف به مجمع آزادی باشند، یا گروه موسوم 'گروه سه شنبه' و یا دموکرات ها، از نظر ترامپ همه آن ها بخاطر شکست این لایحه پاسخگو خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج