۵۰۶۹۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منتظر گجت‌های متنوع بلک‌بری باشید

شرکت بلک‌بری اعلام کرده که تعداد گجت‌های موجود در بازار با برند این شرکت به زودی افزایش خواهند یافت. گرچه مدتی است بلک‌بری خود سخت‌افزار نمی‌سازد اما نام و برند این شرکت در فرایندهای اعطای مجوز این روزها بیش از پیش به گوش می‌رسد.

مجله دیجی کالا: شرکت بلک‌بری اعلام کرده که تعداد گجت‌های موجود در بازار با برند این شرکت به زودی افزایش خواهند یافت. گرچه مدتی است بلک‌بری خود سخت‌افزار نمی‌سازد اما نام و برند این شرکت در فرایندهای اعطای مجوز این روزها بیش از پیش به گوش می‌رسد. اعطای مجوز برای تولید محصولاتی خارج از حوزه گوشی‌های هوشمند یکی از اقدامات جدید این شرکت است. ظاهرا باید به زودی منتظر تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی، دستگاه‌های پزشکی و سایر گجت‌هایی باشیم که با برند بلک‌بری روانه بازار می‌شوند. یکی از سخنگویان بلک‌بری اعلام کرده همه این دستگاه‌ها به شکلی از تکنولوژی یا نرم‌افزارهای بلک‌بری استفاده خواهند کرد.
منتظر گجت‌های متنوع بلک‌بری باشید

با شرایط اخیری که برای بلک‌بری پیش آمده باید منتظر شنیدن نام این برند بر روی بسیاری از محصولات باشیم. چندی پیش این شرکت اعلام کرد که TCL حقوق جهانی برند بلک‌بری را برای استفاده از نام این برند بر روی گوشی‌هایش خریداری کرده است. جدیدترین گوشی‌های بلک‌بری یعنی DTEK50 و DTEK60 بوسیله شرکت TCL ساخته شده‌اند. به نظر می‌رسد با شرایط فعلی این شرکت و سهم اندکی که از بازار دارد، این تصمیم‌ها منطقی بوده است و احتمالا در آینده اسم برند بلک‌بری را بیش از گذشته خواهیم شنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج