۵۰۷۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش زودتر متوجه افت سیم خاردارها شد

مشکلی که این روزها در تیم برانکو وجود دارد و باعث افزوده شدن تعداد گل‌های خورده پرسپولیس شده است به بازیکنانی برمی‌گردد که توسط سرمربی تیم ملی نیمکت‌نشین شدند.

خبرگزاری مهر: از دربی تهران و آنجا که کاوه رضایی تو سر توپ زد و محمد انصاری را در اواخر نیمه اول از سر راه برداشت و سید جلال حسینی را با فاصله هفت یا هشت متر عقب تر از خودش دید و از عدم پوشش دفاع استفاده و تیر خلاص را به پرسپولیس وارد کرد، نشانه‌هایی از افت خط دفاعی پرسپولیس مشاهده شد. خط دفاعی که پیش از دربی مثل صخره ای سخت و سیم خاردار بود و به ندرت گل می خورد از آن به بعد دچار تزلزل شد و در بازی های بعدی به اندازه همه دیدارهای تا قبل از دربی گل دریافت کرد.

دیدار با استقلال یک طرف دیدار با الریان قطر و حتی دیدار با صنعت نفت آبادان نشان از ضعف دفاع پرسپولیس داشت که خیلی راحت و ساده باز می شود و حالا تهدیدی شده برای عدم صعود در آسیا و حتی اگر بدبینامه نگاه کنیم تهدیدی است برای قهرمانی لیگ برتر.

نیمکت نشینی سیدجلال حسینی در تیم ملی توسط کی روش هم دقیقا این پازل را کامل می کند. آن هم در حالی که رامین رضائیان از پرسپولیس کنار گذاشته شده و جایگاهش در تیم ملی را هم متزلزل می بیند و البته محمد انصاری هم هنوز راهی به ترکیب تیم ملی پیدا نکرده است.

برانکو حالا با یک چالش روبرو است که البته در آن گزینه جانشینی تقریبا ندارد. در واقع افت سیدجلال حسینی و خارج کردن رامین رضائیان معادله‌ای است برای حل کردن توسط ایوانکوویچ. پرسپولیس در دربی سه گل دریافت کرد از الوحده امارات دو گل (در این دیدار پرسپولیس سه گل زد و بازی را برد) و از الریان قطر هم سه گل دریافت کرد تا تعجب همگان را برانگیزد. این تیم حتی از صنعت نفت هم گل خورد تا همه چیزش به هم بریزد.

کی روش زود متوجه شد
در واقع نقطه برتری پرسپولیس تا دربی تهران که کلا شش گل تا آن روز دریافت کرده بود از آن روز به بعد تبدیل شد به نقطه ضعف این تیم و هنوز هم ترمیم نشده است. شاید به همین دلیل هم باشد که کی روش زودتر از دیگران پرسپولیسی ها را از ترکیب اصلی تیم ملی ایران دور کرده است چرا که در پرسپولیس از اقتدار قبلی خبری نیست و کی روش تنها بیرانوند را از قلعه دفاع پرسپولیس درون دروازه نگه داشته است.

برانکو برای سید جلال و محمد انصاری اصلا آلترناتیوی ندارد که بخواهد این دو را نیمکت نشین کند و به آنها شوک وارد کند به همین دلیل هم هست که تصور می کنیم روزهای سختی در پیش خواهد داشت و باید فکری به حال این موضوع داشته باشد چون گزینه تعویض برای برانکو وجود ندارد.

باید دید پرفسور می تواند این معادله را حل کند یا اینکه این سقوط و عدم آمادگی بازیکنان همچنان ادامه خواهد داشت؟ پرسپولیس حتی اردوی امارات تیم ملی را هم لغو کرد اما نتوانست این سقوط در آمادگی جسمانی پرسپولیس را حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زندبادکیروش بزرگ وبازیکنان ممنون هم وطنان ازادی اومدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج