جاباما
۵۰۷۰۲۶
۳ نظر
۵۰۷۹
۳ نظر
۵۰۷۹
پ

پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی سال ۹۵

پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی سال ۱۳۹۵ براساس اعلام سامانه سایت بیپ تونز اعلام شد.

خبرگزاری ایلنا: پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی سال ۱۳۹۵ براساس اعلام سامانه سایت بیپ تونز اعلام شد.
پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی سال 95

آلبوم «امیر بی‌گزند» اثر «محسن چاوشی»، «طریق عشق» اثر فاخر «محمد رضا شجریان» و «پرویز مشکاتیان»، «سی سالگی» اثر «احسان خواجه امیری»، «گذر اردیبهشت» اولین آلبوم گروه «دال»، «گفتم نرو» اثر «محمد علیزاده»، «ناگفته» اثر «حافظ ناظری»، «دوباره عشق» از «حامد همایون»، «آینه قدی» اثر «مهدی یراحی»، «منشور» جدیدترین آلبوم «کاوه یغمایی» و «رویای بی‌تکرار» اثر «علی زندوکیلی» به ترتیب در فهرست پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی سایت بیپ تونز beeptunes.com در سال ۱۳۹۵ که سرشار از آلبوم‌های جدید بود، قرار گرفتند.

نکات جالب توجهی نیز در این آمار اعلام شده، مشاهده می‌شود. ازجمله حضور دو آلبوم تلفیقی، یک کلاسیک، یک ایرانی و یک آلبوم راک در جمع ده آلبوم پرفروش سال که این آمار خود نشان می‌دهد، سلیقه مخاطبان به مرور در حال تغییر از موسیقی پاپ است و سبک‌های دیگر به خصوص تلفیقی دارند جای خود را در میان مردم بازمی‌کنند. در ضمن نباید فراموش کرد که آلبوم «امیر بی‌گزند» که در رتبه اول قرار دارد، خود نیز به صورت خالص در دسته‌بندی موسیقی پاپ جای نمی‌گیرد، برخی از آهنگ‌های این آلبوم به موسیقی راک و تلفیقی بسیار نزدیک شده‌اند.
ناگفته نماند عجیب‌ترین آمار متعلق به «ناگفته» از «حافظ ناظری» است، این آلبوم در مرداد سال ۹۴ پخش شده و با این حال توانسته در رتبه ششم پرفروش‌ترین آلبوم سال ۹۵ قرار گیرد. تمامی آثار دیگری که در جمع ۱۰ پرفروش سال ۹۵ قرار دارند،‌ در همین سال پخش شده‌اند. حتی آلبوم «طریق عشق» که تولید آن متعلق به چندین سال پیش است، در سال ۹۵ به صورت رسمی در بازار موسیقی ایران پخش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن تیموری

      بازم چاوشیِ که گل کاشته حالا دانلودهای غیر مجاز رو هم حساب کنیم با اختلاف خیلی زیاد اوله

    • بدون نام

      خیلی بیخودکردین مثه اینکه توجامعه نیستین پس آلبوم شادمهرومهدی احمدوند کشکه؟؟؟!!

    • مجید

      جای آن است که خون موج زند در دل لعل
      زین تغابن که خذف می شکند بازارش
      همیشه آثار فاخر کم خریدارترند. شمایی که از درک زیبایی های کار استاد شجریان عاجزید هرگز طعم لذت عمیق موسیقی را نخواهید چشید. شما دیروز خشایار اعتمادی و شادمهر و غیره گوش میدادید، امروز چاووشی و فدا دیگری و این یعنی اینکه اینها چیزی برای ماندگاری ندارند و شما هم چون هنر را نیافته اید از این شاخه به اون شاخه می پرید. اما شجریان سالها و حتی بیش از عمر این نورسیدگان و حتی در زمان زنده بودن اساتید بزرگ در اوج بود و جایگاه خود را داشت و هنوز هم در اوج است و جایگاه خود را دارد و طرفداران ماندگار دارد. و گاه این طرفداران متعصب به نظر می آیند در حالیکه چنین نیست بلکه گوشی تیز و فهمی عمیق از موسیقی و شعر و فرهنگ دارن و می دانند چه می شنوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج