۵۰۷۰۴۸
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مردم دیگر فریب شعار افزایش یارانه را نمی‌خورند

سعید لیلاز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و کارنامه روحانی گفت: مهم‌ترین کار روحانی در این ۴ سال به ثمر رساندن برجام بود. همین اتفاق بود که باعث شد وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند و سیر نزولی آمارهای اقتصادی مثبت شود.

خبرگزاری ایلنا: سعید لیلاز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و کارنامه روحانی گفت: مهم‌ترین کار روحانی در این ۴ سال به ثمر رساندن برجام بود. همین اتفاق بود که باعث شد وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند و سیر نزولی آمارهای اقتصادی مثبت شود.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در مورد اینکه برخی بیان می کنند که مردم چیزی را حس نکردند و هنوز رکود هست گفت: اتفاقا همین امر نشان دهنده عمق فاجعه است. در واقع وضعیت به قدری خراب بوده که با تمام این اقدامات صورت گرفته در چهار سال گذشته هنوز به سطح صفر هم نرسیدیم وگرنه تمام کارشناسان اذعان دارند که شرایط ما نسبت به ۴ سال قبل تغییر زیادی داشته است.

وی در خصوص حضور بقایی در انتخابات و مطرح شدن دوباره بحث افزایش یارانه گفت: پرداخت یارانه به این شکل، بلایی بود که هنوز کشور دچار آن است و نمی دانیم با آن چیکار کنیم ولی آن چیزی که مسلم است این است که دیگر مردم، فریب این تبلیغات و جو سازی را نخواهند خورد.

لیلاز در پایان تصریح کرد: این افراد فکر می‌کنند که می‌توانند مانند چند سال قبل مردم را با شعار و پروپاگاندا فریب دهند اما دیگر دوران این کارها به سر رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گول دروغهای مکرر 4ستله این دولت را هم نمیخورند

    • حاکم

      آقای لیلاز والله قسم پسرعموی من کارگر نانوایی هست ماهی ۶۰۰ هزارتومان حقوق میگیره ایشان با دو بچه ماهی ۱۸۲ هزار تومان یارانه میگیره حالا خودتو وجدان نداشته ات این یارانه خرج چند روزش خواهد شد حداقل خرج ده روز ایشان خواهد شد درضمن مردم وکیل وصی نمی خواهند

    • علی نظری

      یارانه به مردم ندن که دارو دسته روحانی بخورن حقوقهای نجومی رو مردم نمیبینن فقط دروغ میگن احمدی نژاد اولین رییس جمهوری بود که راست میگفت شما مگه گزاشتین بازار اشفته کردین.بعضی از وزیرها رو جناح راست وچپ بهش تحمیل کردند مجلس باهاش مقابله میکرد و خیلی دلایل دیگه که اینجا بحثشو نمیشه کرد مثلا اقای زنجانی برید ببینید اولین نفر راننده کی بوده بعد انداختنش گردن احمدی نژاد یا خاوری گذشتش کی بوده بعد چسبوندنش به احمدی نژاد ببینید برید تحقیق کنید میفهمید احمدی نژاد واقعا مرد بود یادتونه چند بار به همه میکفت اموالتون رو بگین همه میترسیدند چرا چون میدونستند چقدر مال این مردم فقیر خوردن احمدی نژاد دلسوز قشر فقیر بود اینا فقط میخوان تخریبش کنن

    • بدون نام

      مردم پول نفت خود را می خواهد چون برای ان شهید داده واکنون به عنوان یارانه می خواهد

    • رضا

      آقای کارشناس سلام.دیشب در گفتگو ویژه خبری یه کارشناس اقتصادی دولت گفت : چون ارزش پول ما پایینه ، هزینه تولید در داخل زیاده و توجیح اقتصادی نداره.
      سوال اینه: آخر این تز و دیدگاه به کجا می رسه؟ آیا این درسته که چون تولید داخل نمی صرفه باید همه چیز را وارد کنیم؟ پس تکلیف تولید داخل چی می شه؟اگه یه روز خارجی ها ، حتی این ترکیه گفت دیگه به شما جنس نمی دم چی کار می خواین بکنید؟آیا اختیار زندگی هشتاد میلیون آدم رو می خواید بدید دست خارجی ها؟ اگه بعد از تعطیلی شدن تولید ، خارجی ها قیمتشون رو بردن بالا چی کار می کنید؟نقش دولت تو این چهار ساله چی بوده؟اگه از تولید حمایت می کرد هزینه تولید کاهش پیدا نمی کرد؟اگه دولت به جای این که آب و نون مردم رو گره بزنه به برجام ، گره می زد به اعتقادات دینی و همت مردمش مشکل اقتصاد حل نمی شد؟ با این تفکر دولت،آیا بزرگترین کاسب تحریم دولت نیست؟

    • بدون نام

      بله مردم امیدی به این دولت ندارند که مشکلات را حل کنه .فقط بلدند اجناس و انرژی را گرون کنند ...تنها خدمات حقوقهای نجومی به مدیرانه نور چشمی و بی تجربشه .علی برکت الله

    • غریبه

      آقای ...شماکه کاربلدنیستید ونمیدانید چکارکنید پس چرا بازندگی فقیرفقرا بازی میکنید مابیشترازاین یارانه ها نیازداریم جیب تون اگه پرشده توراخدا برین کناربزارید یکی کاربلد بیاد وسط میدان

    • بدون نام

      شماخودتون حتماحقوق نجومی می گیرید ملت یارانه میخواهند بزارید یکی بیاد عرضه اش ارشما بیشترباشه

    • محمد

      آقاچراازطرف مردم تصمیم گیری میکنیدمردم میخوان یارانشون روبگیرن نمیخوان پول دم دست خاوریهاو...باشه که بردارن ببرن

    • بدون نام

      افزایش یارانه دروغ و فریب نیست حقیقتی است که باید اجرا بشه چون حق مسلم مردمه،تو و امثال تو که با دروغ حل صد روزه مشکلات مردم رو به سخره گرفتین،....

    • بدون نام

      تو و اعوان و انصار روحانی اگر نیاز به یارانه نداری حرفی نیست اما چرا یکبار به نظر سنجی خودتان در سال 95 مراجعه نمی کنید؟ ضمنا اگر در دادن یارانه مشکل دارید ان از بی عرضگی شماست والله دولت قبل درست تصمیم گرفت ولی جیبهای این دولت گشاد است.

    • بدون نام

      زنده باداحمدی که ازوجودش میترسن هی یارانه رو بهونه میکنن بابااگه شماعرضه داشتیدکه هی دم به ساعت اینقدرگرانی ببارنمیاوردید مردم فقط به خاطر رهبری سکوت کردن واله حقمان راازشماها خواهیم گرفت و میگیریم

    • بدون نام

      مردم یک چیز میخوان : اقتصاد سالم و پاک

    • بی نام

      یارانه برای بعضی هاضروریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج