جاباما
۵۰۷۰۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ای او ال و یاهو به تاریخ پیوستند

شرکت وریزون پس از خریداری شرکت های یاهو و ای او ال آنها را در قالب مجموعه جدیدی به نام Oath با یکدیگر ادغام کرده است.

خبرگزاری مهر: شرکت وریزون پس از خریداری شرکت های یاهو و ای او ال آنها را در قالب مجموعه جدیدی به نام Oath با یکدیگر ادغام کرده است.
ای او ال و یاهو به تاریخ پیوستند

به نقل از ونچربیت، وریزون سال گذشته فرایندهای اداری خرید یاهو را تکمیل کرد و با ادغام این موتور جستجوی اینترنتی با شرکت ای او ال سازمان جدیدی به نام Oath را تاسیس کرده که قرار است به طور رسمی از تابستان فعالیت خود را آغاز کند.

تیم آرمسترانگ مدیر اجرایی شرکت ای او ال هم با ارسال پیامی در حساب توییتر خود این موضوع را تایید کرده است. Oath با توجه به فعالیت های گذشته یاهو و ای او ال بیش از یک میلیارد کاربر و مشتری خواهد داشت و در قالب ۲۰ زیر عنوان تجاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هنوز مشخص نیست چرا وریزون چنین نامی را برای مجموعه جدید یاد شده انتخاب کرده است و بعید به نظر می رسد قبل از فرارسیدن تابستان اطلاعات چندانی در این زمینه منتشر شود. البته این امر به معنای حذف کامل برند تجاری یاهو و به فراموشی سپرده شدن آن نیست.

وریزون در جولای گذشته یاهو را با پرداخت ۴.۸ میلیارد دلار خریداری کرد تا خدمات مالی، ایمیل، جستجوگر و ... آن را در اختیار بگیرد. البته هولیدنگ یاهو و شعبه این شرکت در ژاپن و همین طور زیرمجموعه علی بابا به وریزون واگذار نشده است. رسوایی اخیر یاهو در زمینه هک شدن صدها میلیون حساب کاربری ایمیل این شرکت موجب شد تا وریزون با تخیف ۳۵۰ میلیون دلاری یاهو را خریداری کند.

بعید به نظر می رسد آرمسترانگ و مریسا میر مدیرعامل فعلی یاهو در شرکت تازه تاسیس Oath نقشی بر عهده داشته باشند و گفته می شود مارنی والدن معاون اجرایی ای او ال از این پس آن را رهبری می کند و میر هم یاهو را ترک خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج