۵۰۷۰۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی منچستریونایتد - اورتون

دو تیم منچستریونایتد و اورتون، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم منچستریونایتد و اورتون، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم در ابتدای هفته به مصاف حریفان رفتند و اورتون در دربی مرسی ساید ۳-۱ مغلوب شد و منچستر با تساوی ۰-۰ مقابل وست برومویچ متوقف شد.

در حقیقت هیچ کدام از این دو تیم نتیجه مطلوب خود را کسب نکرده و حالا به فکر کسب نتیجه هستند. یونایتد ۱۱ تساوی در این فصل به دست آورده که ۸ تساوی آن در الدترافورد بوده است که آمار خوبی برای این تیم محسوب نمی‌شود ولی شیاطین سرخ تنها ۳ شکست در لیگ داشته اند که آمار آنها از این جهت حتی از چلسی صدرنشین هم بهتر است. با این حال شکست ها در ۹ بازی ابتدایی به نظر شرایط فصل یونایتد را برایشان تعریف کرد و مانع این شد که آنها برای جام بجنگند.

حال بار دیگر به آنها فرصت داده شده که شرایطشان در جدول را بهبود ببخشند. با تساوی ۲-۲ آرسنال و منچسترسیتی، شیاطین سرخ شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر دارند که البته این کمترین هدفی بود که مورینیو در این فصل در پی آن بود.آنها در لیگ اروپا نیز ماجراجویی خود را ادامه می‌دهند تا بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنند.

اورتون نیز با ۵۰ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و از نزدیک ترین تعقیب کننده های یونایتد است، هر چند که آنها دو بازی بیشتر از شیاطین سرخ دارند. شاگردان رونالد کومان فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و هدفشان کسب سهمیه چمپیونزلیگ است که البته نسبت به آن دور نیستند ولی کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

زلاتان پس از پشت سر گذاشتن محرومیت قادر به همراهی تیمش خواهد بود ولی کریس اسمالینگ، فیل جونز و خوان ماتا نمی‌توانند تیم مورینیو را همراهی کنند. در دیگر سو هم یانیک بولاسی، کولمن، فونس موری، اشنایدرلین و بشیچ به علت مصدومیت قادر به همراهی تافی ها نیستند.

ترکیب احتمالی
پیش بازی منچستریونایتد - اورتون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج