۵۰۷۱۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خریدهای جدید پرسپولیس در پلی‌آف لیگ قهرمانان

باشگاه پرسپولیس با وجود این که چند بازی مهم تا پایان فصل پیش رو دارد از حالا در فکر تقویت تیم برای فصل آتی لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است.

ورزش سه: صدرنشین لیگ برتر که با وجود اختلاف ۹ امتیازی در صدر جدول هنوز ۵ بازی تا رسیدن به عنوان قهرمانی فاصله دارد برنامه های زیادی برای حضور گسترده در بازار تابستانی نقل و انتقالات در سر دارد تا جایی که گفته می شود در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی در لیگ برتر این تیم خریدهای دهان پرکنی برای ادامه موفقیت های فعلی خواهد داشت.

طاهری سرپرست پرسپولیس با تایید این برنامه ها در راستای تقویت تیم در لیگ هفدهم گفت:« ما بازیکنانی را برای فصل آینده مدنظر داریم تا درصورتی که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مراحل حذفی و بالاتر رسیدیم، شانس خودمان برای موفقیت های بیشتر و قهرمانی را بالا ببریم. قطعا نیاز به جذب بازیکن خواهیم داشت و مطمئن باشید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روزهای خوبی برای هواداران پرسپولیس رقم خواهیم زد».

به این ترتیب می توان گفت در صورت صعود پرسپولیس از مرحله گروهی باید منتظر رونمایی از خریدهای جدید برانکو و باشگاه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار باشیم. رقابت هایی که به نظر می رسد اولویت اصلی سرخپوشان بعد از قهرمانی در لیگ برتر برای پرکردن ویترین افتخارات این باشگاه پرطرفدار در قاره کهن باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج