جاباما
۵۰۷۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سانه: به لندن آمدیم که چلسی را ببریم

هافبک آلمانی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با شکست چلسی جایگاه خود در بین چهار تیم نخست را تثبیت کند.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، در حساس‌ترین دیدار هفته‌ سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، فردا (چهارشنبه) دو تیم چلسی و منچسترسیتی در لندن برابر هم به میدان خواهند رفت.

لروی سانه یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در این فصل بوده است. این بازیکن ۲۱ ساله با درخششی که داشته خودش را در تیم گواردیولا به یک بازیکن ثابت تبدیل کرده است. او قبل از بازی با چلسی گفت‌: چهارشنبه بازی مهمی برابر چلسی داریم. می‌خواهیم با کسب سه امتیاز کیفیت بالای مان را نشان بدهیم. متاسفم که برابر آرسنال دو امتیاز را از دست دادیم. چلسی شکست خورد و اگر ما می‌توانستیم بازیمان را ببریم، شرایط فرق می‌کرد. برای همین است که ناامید شدیم ولی می‌خواهیم صدرنشین لیگ برتر را ببریم. قبول دارم رسیدن به آنها برای ما خیلی سخت است.

منچسترسیتی اکنون با ۵۸ امتیاز، یازده امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد و خیلی بعید است که به آنها برسد. سانه در پایان گفت‌: بعد از بازی برابر آرسنال، زمان کمی برای آمادگی برای بازی با چلسی داشتیم. برابر تیمی بازی داریم که با ثبات است. هر اتفاقی در این بازی می‌تواند رخ بدهد. شکست سه بر یک در بازی رفت را فراموش نکردیم. در آن بازی حق ما باخت نبود. حالا می‌توانیم در بازی برگشت انتقام بگیریم. به لندن آمدیم تا پیروز مسابقه شویم.

هفته‌ سی و یکم لیگ برتر انگلیس از امشب (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. منچستریونایتد در مهم‌ترین بازی امشب میزبان اورتون خواهد بود اما همه نگاه‌ها به بازی‌های فردا شب است. جایی که تیم‌های اول و دوم یعنی چلسی و تاتنهام برابر حریفانشان به میدان خواهند رفت. اگر چلسی امتیازی از دست بدهد و تاتنهام، سوانزی را ببرد، رقابت برای قهرمانی به اوج حساسیت خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج