۵۰۷۱۱۵
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

همه یاران احمدی‌ نژاد، بقایی را همراهی می‌کنند

حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی گفت: گوناگونی در عرصه انتخابات، دامنه انتخاب مردم را گسترش می‌دهد؛ ورود بقایی از جبهه هواداران محمود احمدی‌نژاد در کنار دیگر جریان‌های سیاسی زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم می‌سازد و ورود بقایی امیدبخش و شورآفرین است.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی گفت: گوناگونی در عرصه انتخابات، دامنه انتخاب مردم را گسترش می‌دهد؛ ورود بقایی از جبهه هواداران محمود احمدی‌نژاد در کنار دیگر جریان‌های سیاسی زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم می‌سازد و ورود بقایی امیدبخش و شورآفرین است.

او با تاکید بر اینکه استقبال مردم از احمدی‌نژاد در استان‌های گوناگون، دلیلی آشکار بر این ادعاست، افزود: میلیون‌ها نفری که چشم امید به حضور احمدی‌نژاد در انتخابات داشته‌اند، اکنون با حضور یار با وفای او، در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و به نامزد مطلوب خویش، رأی خواهند داد.

ورود بقایی در عرصه انتخابات بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی‌نژاد

شریف زاده در پاسخ به اینکه بر چه اساسی یاران احمدی‌نژاد از شخص بقایی حمایت می‌کنند، بیان کرد: یاران و هواداران احمدی‌نژاد، بقایی را از وفادارترین یاران او می‌دانند و همچنین آمدن بقایی را بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی‌نژاد به عرصه مدیریت کلان کشور تلقی می‌کنند، لذا او سال‌ها همراه احمدی‌نژاد و از بهترین معاونان او بوده است بنابراین یاران و هواداران احمدی‌نژاد با حمایت از آقای بقایی از اندیشه و منش احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند.

او در مورد ویژگی بقایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بقایی از حمایت جدی یاران احمدی‌نژاد برخوردار است. او فردی مردمی، خدمتگزار، ساده زیست، توانا، جدی و مدیر است و سال‌ها در مناصب گوناگون از جمله معاونت اجرایی ریاست جمهوری در سخت‌ترین لحظات در کنار احمدی‌نژاد قرار داشته است.

شریف زاده در پاسخ به اینکه با توجه به تاکید حامیان احمدی‌نژاد مبنی بر عدم حضور در انتخابات و همچنین معرفی نکردن گزینه از سوی این جریان چه موضوعی سبب حضورتان در عرصه انتخابات شد، گفت: عدم حضور در انتخابات، مطلبی بود که آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به توصیه رهبری اعلام داشتند. حامیان آقای احمدی‌نژاد برای محافظت از اندیشه و منش او، حضور نامزدهای مطرح شده را نپذیرفتند؛ اما اکنون که یار وفادار ریس دولت نهم و دهم پا به میدان انتخابات گذارده و اسفندیار مشایی که نزدیک‌ترین فرد به فکر و عمل احمدی‌نژاد است از او حمایت کرده، دیگر جای هیچ درنگی برای حامیان احمدی‌نژاد نیست.

بازداشت بقایی را دلیلی بر رد صلاحیت او نمی‌دانیم

روحانی حامی احمدی‌نژاد در این باره که اصولگرایان از این حضور استقبال نکردند و عنوان کردند که بقایی رد صلاحیت می‌شود، دلیل آن را چه می‌دانید، بیان کرد: دلیل اصولگرایان را از خودشان جویا شوید. اما ما بازداشت ۲۲۵ روزه بقایی را دلیلی بر رد صلاحیت ایشان نمی‌دانیم؛ زیرا با وجود بازجویی‌های جدی از ایشان در مدت بازداشت، کوچکترین جُرمی برایش ثابت نشد و او بدون وثیقه آزاد شد.

او در مورد اینکه آیا وزرای دولت نهم و دهم با آقای بقایی پیرامون حضور ایشان در انتخابات دیدار و رایزنی پس از اعلام نامزدی ایشان داشته‌اند، گفت: برخی از وزرای وفادار احمدی‌نژاد، بر حمایت از آقای بقایی تصریح کرده‌اند.

شریف زاده با اشاره به همراهان بقایی در روز ثبت نام بیان کرد: همه یاران وفادار احمدی‌نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی خواهند کرد.

هیچ‌کس احمدی نژاد را از حمایت بازنداشته است

او درباره اینکه آیا احمدی نژاد بقایی را در روز ثبت‌نام همراهی خواهد کرد، افزود: اگرچه آقای احمدی‌نژاد تاکنون تصریحی بر حمایت از آقای بقایی نکرده اما اگر روزی تصمیم بر حمایت آشکار از آقای بقایی بگیرد، هرگونه حمایتی از او روا است.

روحانی حامی احمدی‌نژاد گفت: هیچ‌کس احمدی نژاد را از حمایت، بازنداشته است و اعلام او درهفته‌های گذشته هم نشانی از تغییر نظر او نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alireza

      ایول دمت گرم. ما همه بقایی هستیم

    • ژکس

      خیلی جالبه اکثرا طرفدارای احمدی نژاد یه قشر خاصی هستند
      بحث فقیر و پولدار نیست ، ولی دقت کنید کسایی که از سیاست سر درنمیارن (در حد یه شهروند معمولی ) وحتی مدرک تحصیلی درستی ندارن ، باور کنید قصد جسارت ندارم ولی واقعیت اینه برید یه کم تحقیق کنید فقط چشم به ۴۵ تومان ندوزید

    • بدون نام

      همون هشت سال سیاه احمدی نژاد با افتضاحات اقتصادی و سیاسی که بوجود آورد برای هفت پشت مردم کافیه ، احمدی نژاد و یارانش تمام شدند رفتند اینکه اینجوری باز اومدند مثلا توی میدان انتخابات از وقاحت و پررویی این جماعته

    • حاکم

      جناب ژکس مطمئنم شما مشکل مالی ندارین!!
      مطمئنم شما لواسان نشین ، رانت خور،هم هستین بدبخت بیچاره همین فقیر فقرا هستن که الان شما آسایش دارین وگر نه داعش الان سرکوچه تون بود

    • حاکم

      من حاضرم هزار نفر بقول شما فقر نام ببرم که رفتن سوریه مدافع حرم شوند تا شما با خیال راحت و در آرامش کامل در ایران زندگی کنید .
      حالا شما فقط یکنفر فقط یکنفر میلیاردر نام ببرین که مدافع حرم شده .

    • بدون نام

      حاکم جان از ۸ سال سیاه آنقدر ظلم دیدیم که نه احمدی نژاد از تمام فرقه اصولگرایی بیزاریم.

    • بدون نام

      بیاید عملکرد اجراههای دولت روحانی واحمدی نژاد بنویسید کدام بیشتر به مردم و کشور خدمت کردند

    • بدون نام

      ازهمین فقیرفقرا بترسید که روزی همه شماکه باعرق کارگربه نون نوارسیدید به زیر خواهیم کشید ...حالا هی باماشینای انچنانیتون و خانه های میلیاردیتون پز بدید همه شماهارو مردم شناسایی کردن ...اقارهبری فعلا داره تحمل میکنه ولی صبرم اندازه داره احمدی پاینده باد

    • بدون نام

      فقط یاران احمدی نژاد وبس

    • بدون نام

      با سلام به همه هموطنان عزیزم انشاءالله آقای جلیلی رییس‌جمهور 96می‌شود...بقایی ردصلاحیت می‌شود،شک نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج