جاباما
۵۰۷۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۸ هزار آمریکایی در لیست جدید کشتار داعش

گروهی از هکرهای مرتبط با داعش لیستی از اهداف آمریکایی که باید در حمله مهاجمان تک‌رو کشته شوند، منتشر کرد که این لیست کشتار شامل بیش از ۸۰۰۰ نام و آدرس از سهروندان آمریکایی است.

خبرگزاری ایسنا: گروهی از هکرهای مرتبط با داعش لیستی از اهداف آمریکایی که باید در حمله مهاجمان تک‌رو کشته شوند، منتشر کرد که این لیست کشتار شامل بیش از ۸۰۰۰ نام و آدرس از سهروندان آمریکایی است.

یک گروه هکری حامی داعش موسوم به "خلیفه سایبری متحد" اوایل هفته با انتشار ویدئویی از "لیست کشتار" جدید خود، آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را تهدید کرد.

این لیست حاوی نام و آدرس ۸۷۸۶ شهروند آمریکایی است.

این اولین باری نیست که داعش چنین لیستی منتشر می‌کند. طبق گزارش گروه اطلاعاتی "سایت"، در پیام این گروه آمده است: "هر جا این افراد را پیدا کردید، بکشید. ما پیامی برای مردم آمریکا خصوصا رئیس جمهور شما ترامپ داریم. این را بدانید که ما جنگ علیه شما را ادامه می‌دهیم. این را بدانید که ضد حملات شما تنها ما را قوی‌تر می‌کند. یوسی‌سی (خلیفه سایبری متحد) گام جدیدی در جنگ علیه شما بر می‌دارد. به زودی شاهد خواهید بود."

آوریل سال گذشته نام ۴۳ آمریکایی مرتبط با وزارت خارجه، وزارت امنیت داخلی و وزارتخانه‌های انرژی، دفاع و تجارت آمریکا در لیست کشتار گروه هکری مذکور آمده بود. این گروه هکری آوریل ۲۰۱۶ تشکیل شد و سابقا هم لیست‌های مشابهی منتشر کرده بود اما هیچکدام از آنها مثل این بار کدپستی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid alimoradi

      آره ارواح عمه اش،
      کافیه عربستان و امریکا کمکهای مالی وتسلیحاتی خودشون به داعش قطع کنن اونوقت دیگه داعشی وجود نداره پس این تهدیدها چه معنی میده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج