۵۰۷۱۴۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تراکتوری‌ها این هفته طرفدار همشهری‌شان هستند

دیدار گسترش فولاد و استقلال به نوعی رقابت استقلال و تراکتورسازی هم هست؛ رقابتی میان علی منصور با تیم آبی پوش تبریزی در یک ورزشگاه آبی؛ آنهم با هواداران قرمز!

ورزش‌سه: دیگر آن روزهایی که استقلال در پایین جدول دست و پا می زد و هیچ تهدیدی برای تیم های بالانشین محسوب نمی شود، به سر آمده است. تیم جوان علیرضا منصوریان بعد از تحول در نیم فصل دوم حالا روی کاغذ یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است؛ آنها با بردهای متوالی فعلا به تراکتورسازی رسیده اند و جایگاه دوم جدول رده بندی را تصاحب کرده اند اما هیچ تضمینی نیست که در این رده تا پایان فصل باقی بمانند. خوشبین ترین هواداران استقلال به صعود در جدول بازهم امیدوار هستند اما هواداران بدبین شاید به حفظ رتبه دوم نیز امید نداشته باشند.

در چنین شرایطی استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف گسترش فولاد می رود؛ آن هم در تبریز، شهری که رقیب اصلی استقلال برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر، در آن حضور دارد. بله، بازی استقلال و گسترش فولاد قطعا برای تراکتورسازی نیز اهمیت دارد. تراکتوری ها هفته قبل مقابل همین گسترش فولاد متوقف شد و بهترین شانس برای کم کردن فاصله اش با پرسپولیس و رتبه دوم را از دست داد حالا امید به تیم همشهری اش دارد تا بتواند استقلال را متوقف کرده و خودش دوباره به رده دوم برسد.

از سوی دیگر رفاقت اعضای دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی همواره پابرجا بوده است؛ اگر به ترکیب گسترش فولاد نگاه کنید تعداد بازیکنانی که روزی ستاره تراکتورسازی بودند، کم نیست. نفراتی مانند مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده، محسن حسینی، محمد نصرتی و ... که چند سالی در تراکتورسازی توپ زدند. از سوی دیگر فراز کمالوند نیز مربی است که با تراکتورسازی به لیگ برتر رسیده و محبوبیت خاصی در تبریز دارد. به همین خاطر است که گسترشی ها از هواداران تراکتورسازی خواسته اند روز پنجشنبه برای حمایت از تیم شان به ورزشگاه بنیان دیزل بروند تا هم نماینده تبریز موفق باشد و هم گسترش با توقف استقلال به تراکتورسازی کمک کند.

با این تفاسیر به نوعی می تواند بازی استقلال و گسترش فولاد که در ورزشگاه تمام آبی رنگ بنیان دیزل انجام می شود را رقابت از راه دور علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی نیز دانست. رقابتی که قلعه نویی امیدوار است برنده اش گسترش فولاد و هوادارانی باشند که از تراکتور به حمایت آبی پوشان تبریزی شتافته اند. حالا هرقدر تراکتوری ها از توقف مقابل گسترش فولاد در هفته قبل ناراحت بودند، از برد این تیم مقابل استقلال استقبال می کنند.

این در حالی است که منصوریان بازی رودررو در تهران را به تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی شکست خورده و حالا بسیار امیدوار است تیمش در مصاف با گسترش فولاد و البته بازی دور برگشت با تراکتورسازی بتواند جبران مافات کرده و رقابت را از تراکتوریها ببرد.

بازی گسترش فولاد و استقلال ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمالونددهمیشه چه زمانی که در ترکتور بود ویا زمانی که در گسترش است همیشه به سود تیم های پیروزی واستقلال وسپاهان تلاش کرده به نوعی دستش تو دست مافیا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج