۵۰۷۱۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فکری: به بازیکنانم گفتم مراقب تماس‌های مشکوک باشید

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید به بازیکنانش تذکر داده که اگر تماس مشکوکی به آن‌ها شد، به کادر فنی اطلاع بدهند.

خبرگزاری ایسنا: محمود فکری درباره برنامه نفت مسجد سلیمان برای دیدار با فولاد یزد در چارچوب هفته سی‌ام لیگ آزادگان که با توجه به جایگاه دو تیم حساسیت‌های زیادی دارد، بیان کرد: برنامه نخست ما در این دیدار این است که شکست نخوریم و حداقل امتیاز را بگیریم تا حداقل فاصله‌مان با تیم‌های پایین جدول حفظ شود. در درجه دوم هم نیم نگاهی به برد داریم که اگر برنامه‌هایمان اجرا شود می‌توانیم به برد در خانه حریف هم فکر کنیم. البته از آنجایی که فولاد یزد نیاز به برد دارد، کار سختی در یزد داریم.

او درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود صدرنشین، اظهار کرد: این دیدار هم برای ما و هم برای سپیدرود حساسیت زیادی داشت. سپیدرود برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کرد و ما هم که میزبان بودیم، خواهان سه امتیاز بازی بودیم تا هم شرایطمان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم و هم روحیه بازیکنانمان را برگردانیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان برنامه‌های کادرفنی را با انگیزه و تمرکز بالا، خصوصا در نیمه نخست اجرا کردند. در این نیمه توانستیم فضا را از سپیدرودی‌ها بگیریم و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، فشار زیادی روی دروازه سپیدرود آوردیم و به گل رسیدیم. البته می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم که بازیکنان کم دقتی کردند. البته بابت این برد به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

فکری درباره هدف این تیم برای پایان فصل، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که زمان ورود من به نفت حاکم بود، تمام توانمان را برای حفظ تیم گذاشتیم. خدا را شکر این هدف انجام شده و ان‌شاء‌الله همین روند را ادامه می‌دهیم تا جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی بدست بیاوریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده همکاری‌اش را با این تیم ادامه می‌دهد یا نه؟ گفت: توافق من با مسئولان نفت مسجد سلیمان تا پایان این فصل است و هنوز برای ادامه همکاری تصمیمی گرفته نشده است.

او در پایان تاکید کرد: من به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که در هفته‌های پایانی مراقب تماس‌هایی که به آن‌ها می‌شود باشند و اگر تماس مشکوکی انجام شد به ما خبر بدهند تا اتفاقی همانند اتفاقی که برای بازیکنان راه‌آهن افتاد، برای ما رخ ندهد. این یک واقعیت است که در لیگ یک رخ می‌دهد و نمی‌توان آن را کتمان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج