۵۰۷۱۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طبیبی: برای قهرمانی به پرتغال می‌رویم

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ID گفت: با وجود این که در گروه سختی قرار داریم، اما تنها برای قهرمانی راهی پرتغال خواهیم شد.

خبرگزاری ایسنا: حمید طبیبی درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتسال ID برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: برای حضور در این رقابت‌ها پنج مرحله اردو پیش‌بینی کرده بودیم که آخرین اردوی تیم‌ ‌ملی در تهران در حال‌ برگزاری است و ۱۹ فروردین‌ماه برای شرکت در این رقابت‌ها عازم پرتغال خواهیم شد. البته بیستم فروردین‌ماه به مصاف تیم آرژانتین که یکی از تیم‌های مطرح در فوتسال ID است، خواهیم رفت که امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

وی در ارزیابی از حریفان ایران در پرتغال گفت‌: تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در گروه سختی قرار دارد و تمام تیم‌ها از قهرمانان مطرح فوتسال هستند. اگر ما بتوانیم از گروه خود صعود کنیم، بدون شک در مرحله بعدی بازی راحت‌تری خواهیم داشت. حتی میزبان این رقابت‌ها نیز در گروه ایران قرار دارد و این تا حدودی شرایط را برای تیم‌ ‌ملی ایران سخت می‌کند، اما به‌ هر حال هدف ما تنها قهرمانی است و با این هدف عازم پرتغال خواهیم شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ID اضافه کرد: آفریقای جنوبی و روسیه برای اولین‌بار است که در فوتسال ID شرکت می‌کنند و شناختی نسبت به این تیم‌ها نداریم؛ اما با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند به طور قطع می‌توانیم به بهترین نتایج ممکن در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

او در ادامه‌ افزود: این چهارمین دوره است که مسابقات قهرمانی جهان در فوتسال ID برگزار می‌شود که تیم‌ ‌ملی ایران در دو دوره حضور در این رقابت‌ها موفق به کسب یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی شده است. امیدوارم که در چهارمین دوره حضور خود بتوانیم این نتایج را به سکوی قهرمانی برسانیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ID در پایان گفت‌: تیم‌هایی که در این رقابت‌ها بتوانند سکوی اول تا سوم را کسب کنند، سهمیه المپیک ۲۰۱۹ مسابقات فوتسال ID را به دست خواهند آورد. من امیدوارم ضمن کسب عنوان قهرمانی سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۱۹ را نیز کسب کنیم. البته مطمئن هستم که این موفقیت برای تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران حاصل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج