۵۰۷۱۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بارش برف در جاده‌های ۵ استان کشور

در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان زنجان (اکثر محورها)، استان خراسان رضوی (محورهای باغچه - تربت حیدریه, درگز - قوچان و مشهد - کلات)، استان همدان(محور همدان - کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد و گردنه آوج)، استان مرکزی (آزادراه های ساوه - همدان و ساوه - تهران)، استان کرمانشاه(محورهای سنقر - کرمانشاه و روانسر - پاوه و جوانرود - ثلاث) بارش برف در حال باریدن است.

این در حالی است که در استان کرمانشاه(محور کرمانشاه - کامیاران)، استان مازندران(محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه) و استان همدان(محور همدان - کرمانشاه) باران می‌بارد.

همچنین در استان مازندران (ارتفاعات محور هراز و چالوس) و استان خراسان رضوی (محور مشهد - کلات و درگز - قوچان) مه گرفتگی گزارش شده است.

این در حالی است که باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در باند شمال به جنوب محور کرج -چالوس(محدوده آدران) پر حجم و روان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج