جاباما
۵۰۷۲۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمریکا قانون جدید ویزای مهاجرتی را اعمال می‌کند

دولت آمریکا اعلام کرد: سری جدیدی از اقدامات برای محدود کردن ویزای مهاجرتی کار (H-۱B) که به طور عمده شامل شرکت های فناوری می شود، اعمال می کند.

خبرگزاری ایرنا: دولت آمریکا اعلام کرد: سری جدیدی از اقدامات برای محدود کردن ویزای مهاجرتی کار (H-۱B) که به طور عمده شامل شرکت های فناوری می شود، اعمال می کند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: دولت آمریکا هدف از اعمال این محدودیت ها را مبارزه علیه «سوء استفاده» و «تبعیض علیه کارگران آمریکایی» اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، ویزای H-۱B، شامل دانشمندان، مهندسان، برنامه نویسان رایانه و مشاغل تخصصی و یکی از اهداف دولت دونالد ترامپ به عنوان بخشی از برنامه های ضدمهاجرتی به شمار می رود.

سرویس مهاجرتی آمریکا با تاکید بر اینکه اقدامات متعددی برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده از ویزای H-۱B اعمال می کند، افزود: برنامه ویزای H-۱B باید زمانی که کمبود کارگران ماهر در کشور وجود دارد برای استخدام اتباع خارجی به ما کمک کند.
سرویس مهاجرتی آمریکا اضافه کرد: با این حال، کارگران آمریکایی بسیاری داوطلب، سزاوار و واجد شرایط استخدام هستند، اما به صورت ناعادلانه محروم می شوند.

وزیر دادگستری آمریکا روز گذشته به شرکت ها در زمینه هر گونه سوء استفاده از ویزای H-1B به منظور تبعیض علیه کارگران آمریکایی هشدار داد.
بر اساس این گزارش، آمریکا سالانه ۸۵ هزار ویزای مهاجرتی کار H-۱B برای شرکت های تخصصی در حوزه های فناوری های جدید صادر می کند.

این برای نخستین بار نیست که دولت ترامپ علیه صدور ویزای مهاجرتی اقدام می کند بلکه پیشتر صدور ویزا برای ۶ کشور مسلمان از جمله ایران، سومالی، سودان، سوریه ، یمن و لیبی متوقف اما توسط چند تن از قاضی های ایالتی این فرمان ها لغو شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج