۵۰۷۲۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم الشریعه: بازیکنانمان هماهنگ نیستند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دلیل باخت مقابل کرواسی را ناهماهنگی تیم به دلیل حضور بازیکنان جدید و کم تجربه دانست و از وضعیت سالن بازی ها انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: سید محمد ناظم الشریعه درباره شکست چهار بر دو تیم ملی فوتسال ایران مقابل کرواسی در نخستین دیدار دوستانه،‌ اظهار کرد: بازی خیلی خوبی برای ما نبود چون بد شروع کردیم. فکر کنم تا هماهنگ شویم، طول می کشد. البته طبیعی است، چون بازیکنان جدید کنار هم بازی می‌کنند و تا هماهنگ شوند، زمان می‌برد.

وی افزود: هدف ما بیشتر از این بازی‌ها، ارزیابی جوان‌هاست تا در بازی‌های سخت، زیر فشار بروند و ارزش‌هایشان را نشان دهند تا ما هم بتوانیم در آینده درباره آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی همچنین با اشاره به اینکه کرواسی از آمادگی بیشتری نسبت به ایران برخوردار بود، بیان کرد: کرواسی هفته آینده باید در انتخابی جام ملت‌های اروپا شرکت کند و تیمش کاملا آماده است؛ یعنی برنامه ریزی مدونی داشته‌اند و همانطور که ما نزدیک بازی‌های آسیایی تیم را کامل در اختیار می‌گیریم، آن‌ها نیز دو سه ماه در تمرین هستند و از لحاظ بدنی بسیار از ما بهترند.

ناظم الشریعه همچنین درباره بازی دادن به بازیکنان جوان توضیح داد:‌ دیروز همه بازیکنان را بازی دادیم. جوان و باتجربه در کنار هم بازی کردند و علی رفیعی، مرتضی عزتی، امین نصرالله و سعید عباسی که تجربه آن چنانی ندارند، زمان زیادی بازی کردند. دیروز هر چه از بازی گذشت، بهتر و هماهنگ‌تر شدیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند و هماهنگی آن‌ها زمان می‌برد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازی تیم ملی در یک مدرسه برگزار می‌شود، به ایسنا گفت: اینجا که ما هستیم، شهر بسیار کوچکی است که تقریبا دهکده محسوب می‌شود. سالنش هم خیلی استاندارد نبوده، فاصله زمین به دیوار کم بوده و کف سالن هم پارکت است. در اروپا در سالن پارکت بازی می‌کنند اما برای ما ایرانی‌ها سخت است. نمی‌خواهم باختمان را توجیه کنم و تنها شرایط موجود را می‌گویم.

ناظم الشریعه در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما واقعا ناقص است. چند بازیکن مشکل ویزا داشتند و دقیقه نود هم گفتند که حسین طیبی نمی‌تواند بیاید. البته حسین مقصر نیست چون نتوانستند ویزای او را بگیرند. ما در این اردو تنها یک بازیکن راس داریم و آن هم سعید عباسی است بنابراین باید سیستم بازی را تغییر دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج