جاباما
۵۰۷۲۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولتیماتوم برانکو در تمرین پرسپولیس

پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود با شکست زمین را ترک کرده تا برانکو به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش شاکی باشد و روز گذشته اولتیماتوم نهایی خود را به آنها اعلام کند.

ورزش سه: در آخرین بازی سال پرسپولیس به مصاف الریان قطر رفت و در حالی که حداقل امتیاز را می‌شد از این دیدار برای آنها متصور بود با شکست سنگین به کار خود پایان دادند و در ادامه اولین بازی سال خود برابر نفت آبادان را که در تلاش برای بقا در لیگ برتر است در یک بازی انتقادآمیز با شکست خاتمه دادند. عملکرد نه چندان مطلوب بازیکنان در این دو بازی باعث شد تا برانکو در تمرین روز گذشته اولتیماتوم شدیدی به آنها بدهد و در جلسه ۳۰ دقیقه خود با بازیکنان آنها را به خودباوری فرا بخواند.

در حالی که خیلی از کارشناسان و طرفداران فوتبال بی انگیزگی و فاصله مناسب امتیازی با دیگر مدعیان را نتیجه این عملکرد سرخپوشان عنوان می کنند، برانکو در جریان جلسه روز گذشته اش آنها با اولتیماتوم شدیدی مواجه کرد و اعلام کرد در صورت تداوم این شرایط تصمیم دیگری در خصوص لیست فصل آینده تیمش اتخاذ خواهد کرد. سرمربی کروات پرسپولیس که به شدت به عملکرد برخی بازیکنان و بی توجهی آنها به دستورات تاکتیکی شاکی بود اعلام کرد از این پس با بررسی کامل شرایط بازیکنان در طول بازی های باقیمانده ملاک او برای تعیین لیست و باقی ماندن بازیکنان در لیست فصل آینده عملکرد آنها در طول این دیدارها خواهد بود.

اولتیماتومی که به نظر از همان لحظات بعد از صحبت های برانکو جواب مثبت داد و بازیکنان بار دیگر هم قسم شدند در دیدارهای باقی مانده تمام توان خود را به کار گیرند تا این فصل را رویایی به پایان برساند و عملکرد آنها در تمرین روز گذشته و شور و هیجان آنها بیانگر همین موضوع است.

پرسپولیس در ۵ دیدار باقیمانده تا پایان فصل برابر پیکان، ماشین سازی، پدیده، ذوب آهن و سیاه جامگان خواهد رفت و در لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که نتایج در دور رفت به سود این تیم نبوده باید برابر الریان قطر، الهلال عربستان و الوحده امارات قرار گیرد و اکنون باید دید این اولتیماتوم برانکو که با اخراج نهایی رامین رضاییان نشان داده چقدر در تصمیمات خود جدی است، از سوی بازیکنان با چه عملکردی همراه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج