جاباما
۵۰۷۲۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند، گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و آحاد جامعه است و اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند، گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و آحاد جامعه است و اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند.
این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در دیدار با مسئولان و کارکنان سازمان بسیج مستضعفین عنوان و با اشاره به زندگینامه شهدای شاخص سال ۱۳۹۶ کشور گفت: چقدر نسبت به این بزرگواران دستان ما در پیشگاه خداوند متعال خالی است و واقعا شهدا در درگاه الهی سعادتمند شدند.
وی با تبریک سال جدید و در راستای معرفی برنامه های بسیج در سال ۱۳۹۶ ادامه داد: برنامه های بسیج با برنامه های انقلاب اسلامی گره خورده است و تداوم انقلاب اسلامی به حضور دائمی نیروهای انقلاب در صحنه های گوناگون مشروط است و بسیجیان از زمان جنگ تحمیلی تا کنون این را ثابت کرده اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید با انرژی مضاعف کار کنیم چرا که تهدیدات انقلاب اسلامی هر روز پیچیده تر و خطرات آن بیشتر می شود و بایستی متناسب آن خود را بروز نماییم.
سردار غیب پرور با اشاره به ضرورت اعتلای بسیج گفت: ما نباید صرفا به ابلاغیات اکتفا کنیم و اگر به فهم مسئولیت خود دست پیدا کنیم و به یک اعتماد متقابل در میان اعضاء بسیج برسیم، این رمز موفقیت در جهت اعتلای بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.
وی ادامه داد: لازمه اعتلای بسیج توجه به اثر بخشی برنامه ها است، برنامه ای که اثرات مثبت آن را در میان جوانان و آحاد جامعه مشاهده کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اهمیت کارآمدی برنامه های بسیج گفت: برای اثر بخشی در برنامه ها و اهداف بسیج باید هم افزایی داشته باشیم، مهم این است که خروجی کار ما دلالت بر کارآمدی ما می کند و باید ثابت کنیم که ما یک مجموعه کارآمد هستیم که برای جهان اسلام حرف داریم و افق دید بسیج انقلاب اسلامی است.
سردار غیب پرور با تاکید بر همکاری بین اقشار بسیج و بخش های مختلف دولت ادامه داد: اگر بسیج قدرت و زبان مطالبه گری نداشته باشد کاری از پیش نخواهیم برد و مطالبه بدون برنامه نیز بی معنا است اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند و ما به دولت بگوییم که خاضعانه برای همکاری با دولت آماده ایم.
وی در ادامه گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و آحاد جامعه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند و باید شاخص ها به صورتی به مردم معرفی شود که انتخاب اصلح و درست برای همگان میسر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج