۵۰۷۲۵۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

دیگو مارادونا از PES ۲۰۱۷ شکایت می‌کند

شرکت کونامی طی بیانیه‌ای گفته است که استفاده از دیگو مارادونا در PES ۲۰۱۷ کاملا قانونی بوده است. البته به نظر می‌رسد که دعوای مارادونا و این شرکت ژاپنی هنوز ادامه داشته باشد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت کونامی طی بیانیه‌ای گفته است که استفاده از دیگو مارادونا در PES ۲۰۱۷ کاملا قانونی بوده است. البته به نظر می‌رسد که دعوای مارادونا و این شرکت ژاپنی هنوز ادامه داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دیگو مارادونا از PES 2017 شکایت می‌کند

[خبر اصلی]

«دیگو مارادونا»، فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتین، شرکت کونامی را تهدید به شکایت کرده است. طبق گفته‌ی مارادونا، این شرکت بازی‌سازی ژاپنی بدون اجازه‌ی او از چهره‌اش در Pro Evolution Soccer ۲۰۱۷ استفاده کرده است.

مارادونا در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود نوشته است:‌ "دیروز شنیدم که شرکت ژاپنی کونامی از چهره‌ی من برای بازی PES ۲۰۱۷ استفاده کرده است." او در پست خود به این موضوع اشاره کرده که وکیل‌اش کارهای قانونی لازم را متعاقبا انجام خواهد داد.

پیغام مارادونا با عکسی همراه شده بود؛ عکسی از PES ۲۰۱۷ که لیستی از بزرگان تاریخ فوتبال را مثل «لیونل مسی»، «رونالدو» یا «نیمار» را نشان می‌دهد. چهره‌ی مارادونا در PES ۲۰۱۷ او را در دوران جوانی‌اش به تصویر کشیده است. این بازیکنان افسانه‌ای در بخش MyClub بازی PES ۲۰۱۷ در دسترس هستند.

دیگو مارادونا از PES 2017 شکایت می‌کند

وکیل دیگو مارادونا، «ماتیاس مورلا»، در توییتر خودش نوشته است: "بازی به صورت غیرقانونی از اسم و چهره‌ی مارادونا استفاده کرده است. ما با تمام قدرت علیه کونامی وارد عمل خواهیم شد."

خریدن حقوق استفاده از بازیکن‌ها، مشکلی است که شرکت‌های سازنده‌ی بازی‌های ورزشی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. معمولا حقوق استفاده از بازی‌کنان فعال، طی قراردادی تیمی خریداری می‌شود؛ قراردادی که یک باشگاه به شرکت بازی‌سازی اجازه می‌دهد هم از تیم و هم از بازی‌کنانش استفاده کند. با این حال برای بازی‌کنان بازنشسته یا بازی‌هایی مثل تنیس یا گلف که ورزشکاران در آن انفرادی شرکت می‌کنند، شرکت‌های بازی‌سازی باید با تک تک ورزشکاران وارد مذاکره شوند.

اتفاقی این چنین قبلا برای شرکت الکترونیک آرتز هم افتاده بود. «جیم براون»، از بازی‌کنان قدیمی و افسانه‌ای فوتبال در امریکا، از الکترونیک‌آرتز به خاطر استفاده از تیم Cleveland Browns ۱۹۶۴ در بازی Madden NFL شکایت کرده بود. الکترونیک‌آرتز مجبور شد به او ۶۰۰ هزار دلار پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج