۵۰۷۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگاهی به شایعات نقل و انتقالات در چلسی

پس از اختلاف‌های الکسیس و ونگر، مطبوعات از انتقال محتمل ستاره شیلیایی به چلسی سخن می‌گویند. از طرفی صحبت‌هایی در خصوص خرید و فروش ازارد، کاستا، لوکاکو و موراتا در این تیم جریان دارد.

خبرگزاری فارس: چلسی و بازیکنانش در راس اخبار نقل و انتقالات فوتبال دنیا قرار گرفته‌اند. ازارد به رئال‌مادرید نزدیک شده و چلسی به دنبال جانشین وی می‌گردد.

البته تمام این اخبار هنوز در حد شایعه باقی مانده و چلسی تمرکزش را بر روی قهرمانی گذاشته است. با تمام این اوصاف نمی‌توان از انتقال‌های بزرگ احتمالی تابستان در لندن سخن نگفت.

طبق ادعای برخی رسانه‌ها و برخلاف نظر کونته و چلسی، «ادن ازارد» به سانتیاگو نزدیک شده است. ستاره بلژیکی هدف اصلی پرز و مادرید قرار گرفته و باید دید آیا ازارد انگلیس را رها می‌کند!؟

از طرفی با افزایش اختلاف‌ها در آرسنال، احتمال جدایی سانچس بسیار بالا است. چند هفته پیش نیز خود این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خواهان ماندن در لندن است. این حرف نیز شایعات انتقال وی به چلسی را قوت بخشید و شاید بتوان گفت: الکسیس جانشین ازارد خواهد بود!

در اواخر سال میلادی، «دیگو کاستا» به لیگ چین بسیار نزدیک شده بود. همین اتفاق باعث شد تا کونته، مهره اصلی گلزنی خود را از ترکیب اصلی محروم کند.

با اینکه کاستا در چلسی ماندنی شد و توانست به روند گلزنی خود ادامه دهد اما هنوز به نظر می‌رسد آخر فصل لندن را ترک می‌کند.

از طرف دیگر، روملو لوکاکو که خواهان جدایی از اورتون است به آبی‌ها و خانه سابقش نزدیک شده و می‌تواند جانشین دیگو باشد.

البته برخی رسانه‌ها که در مورد انتقال ازارد سخن می‌گویند، « آلوارو موراتا» را نیز به چلسی نزدیک می‌دانند. یک مهاجم دیگر برای چلسی که در فصل آینده نگاه به لیگ قهرمانان نیز دارد.

باز هم باید تکرار شود که این اخبار در حد شایعه باقی مانده و هیچ بازیکن و تیمی، از این انتقال‌ها سخن به میان نیاورده است. باید دید چلسی سال آینده قدرتی مضاعف دارد یا دوباره به تیمی پر افت و خیز بدل می‌شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج