جاباما
۵۰۷۲۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لک: داور ۲ پنالتی ما در بازی با سپاهان را ندید

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت:سایپا آنقدر تیم باشخصیتی است که حتی حرف سقوط این را نباید زد.

خبرگزاری فارس: حامد لک دروازه‌بان سایپا درباره شکست مقابل سپاهان گفت:نمایش خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و اگر ده نفره نمی شدیم شرایط اینگونه نمی‌شد. سپاهان هیچ برتری نسبت به ما نداشت و علی‌رغم ۱۰ نفره بودن می توانستیم بازی را مساوی کنیم. داور بازی دو پنالتی ما را نگرفت و دو بازیکن سپاهان هم باید اخراج می شدند. سپاهان تیم خوبی است و همیشه بازی کردن با این تیم در اصفهان سخت است.

وی در مورد شرایط جدول و اینکه خطر سقوط سایپا را تهدید می کند افزود:سایپا آنقدر تیم باشخصیتی است که حتی حرف سقوط این را نباید زد. این هفته هم اگر باختیم یک اتفاق بود و ۱۰ نفر نمی شدیم با امتیاز از اصفهان بر می گشتیم. داور هم دو پنالتی ما را نگرفت که روی نتیجه بازی تاثییر گذار بود.از هم اکنون دو تیم سقوط کننده مشخص هستند و کاملا واضح است که دو تیم سقوط کننده چه تیم هایی هستند. در این هفته نفت را می بریم و همه این داستان ها برای سایپا تمام می شود. البته بازی با تیم های علی دایی سخت است و تلاش تیم های علی آقا در بازی زیاد است اما سایپا باید این بازی را ببرد و می برد.

لک در مورد دو برد تیم ملی هم گفت:تیم ملی کار بزرگی کرد و هیچ وقت تا این حد برای رفتن به جام جهانی آسوده نبودیم و باید به کی روش و بازیکنان خسته نباشید گفت و از آنها تشکر کرد.رفتن تیم ملی به جام جهانی به نفع همه فوتبال است و باعث پیشرفت فوتبال می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج