۵۰۷۲۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروانی: تا شروع جام جهانی اردوی خارجی نداریم

سرمربی تیم ملی کمتر از ۲۰ سال ایران می‌گوید تیمش تا شروع جام جهانی اردوی خارجی ندارد و به دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی با سنگال هستند.

ایسنا: امیرحسین پیروانی درباره اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در آلمان که در ایام نوروز ۹۵ برگزار شد، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. این اردو در مرز آلمان و دانمارک برگزار شد و توانستیم سه دیدار تدارکاتی خوب را انجام دهیم. همانطور که به باشگاه‌ها قول داده بودیم بازیکنان را به موقع تحویل آنها دادیم. بعد از بازگشت تیم ملی عارف غلامی در سپاهان، مهران درخشانی‌مهر در ذوب‌آهن، نیما مختاری در گسترش فولاد و ... در چارچوب لیگ برتر به میدان رفتند. این موضوع نشان می‌دهد تعامل خوبی با باشگاه‌ها داریم.

سرمربی تیم ملی کمتر از ۲۰ سال ایران با بیان اینکه تیمش اردوی خارجی دیگری را تا شروع جام جهانی نخواهد داشت، گفت: ۲۸ فروردین اردوی‌مان در تهران آغاز می‌شود و به دنبال این هستیم که دو دیدار تدارکاتی با سنگال در تهران انجام دهیم و اگر این بازی‌ها انجام نشد به ارمنستان می‌رویم و با تیم ملی این کشور دیدار می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی اردوی خارجی خواهد داشت، تاکید کرد: با کسب اجازه از مهدی تاج و به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال برای تیم‌های حاضر در جام جهانی دعوت‌نامه فرستادیم که با توجه به نهایی شدن برنامه آنها به سراغ تیم‌های دیگر رفتیم. سنگال پذیرفت که برای برگزاری بازی تدارکاتی به تهران بیاید و اگر این اتفاق نهایی شود دو دیدار با آنها برگزار می‌کنیم. اگر این اتفاق نیفتاد در ارمنستان با تیم ملی این کشور دیدار می‌کنیم.

پیروانی درباره شرایط تیمش نیز گفت: با توجه به بضاعت‌مان تیم خوبی را آماده کردیم. مهمترین دغدغه ما بازی تدارکاتی است و سعی می‌کنیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کمتر از ۲۰ سال ایران درباره اینکه آیا امید نورافکن هافبک جوان استقلال به اردوی نهایی این تیم دعوت خواهد شد؟ گفت: برای نورافکن در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج