۵۰۷۲۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جباری برای حل مشکل نورافکن اعلام آمادگی کرد

پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر لازم باشد حاضر است برای حل مشکل نورافکن وارد عمل شود چرا که معتقد است روند رو به رشد آبی‌ها نباید متوقف شود.

خبرگزاری ایسنا: علی جباری درباره وضعیت استقلال و نتایج این تیم، گفت: خدا را شکر تقریبا استقلال شکل خودش را پیدا کرده است. باید در این هفته‌ها کادرفنی تلاش کند تا روحیه بازیکنان را در سطح بالا نگه دارد. حفظ روحیه باعث می‌شود تا بازیکنان از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنند. بعضی وقت‌ها مثل دیدار قبلی می‌بینیم که از هر چهار موقعیت یک توپ به گل تبدیل می‌شود که این خوب نیست چرا که یک گل حاشیه امنیت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دومی برای استقلال نتیجه خوبی در این فصل به شمار می‌رود، بیان کرد: با توجه به دیر شروع کردن استقلال کسی انتظار نداشت که استقلال به این خوبی بالا بیاید. خدا کمک کرده و آنها از وسط فصل خود را بالا کشیدند. قطعا این تیم جوان بهتر از اینها هم می‌شود. من فکر می‌کنم دومی هم برای استقلال خوب است چون آنها شایستگی خود را اثبات کرده‌اند. امیدوارم استقلال بتواند لوکوموتیو ازبکستان را از پیش‌رو بردارد. آنها می‌توانند با غلبه بر نماینده ازبکستان کار صعودشان را تقریبا تمام کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به پرسشی درباره امید نورافکن، گفت: این اتفاقات پیش می‌آید و باید بزرگ‌های تیم مثل سرپرست و سرمربی به این قضیه ورود کنند. در زمان ما هم این مسائل بود و ما تلاش می‌کردیم از این اتفاقات پیشگیری کنیم. یک بازیکن باید تمرکزش روی تمرین باشد و سعی کند خودش را به سرمربی تحمیل کند. الان بهتر است با نورافکن صحبت شود و تلاش شود تا متوجه اشتباهش شود. خود من اگر کاری از دستم بر بیاید حتما انجام می‌دهم چون استقلال تیم جوانی است و حیف است که روند رو به رشدش متوقف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امثال شما باعث شدین ایچنین بازیکنا گررو بشن

    • بدون نام

      از کار خوب کادر فنی چیزه نگفته مشخصه حسوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج