۵۰۷۳۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی: به بازی با پرسپولیس حس خوبی دارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نسبت به بازی با پرسپولیس حس خوبی دارم و امیدوارم بازی خوب و موفقی برابر این تیم انجام دهیم.

ایسنا: مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، گفت: با توجه به تمام حساسیت‌هایی که از طرف پرسپولیس و ما درباره این بازی وجود دارد فکر می‌کنم فردا (چهارشنبه) تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند بازی خوبی را خواهند دید.

او ادامه داد: من به بازی فردا امیدوارانه نگاه می‌کنم و حس خوبی به این بازی دارم چون می‌دانم بازیکنانم چه توانایی‌هایی دارند. بازی با پرسپولیس فضایی است که بازیکنانم می‌توانند خود را اثبات کنند. امیدوارم بازی خوب و موفقی انجام دهیم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت مرتضی آقاخان و بازگشت این بازیکن به تمرینات پیکان پس از مصدومیت، گفت: او از دو هفته دیگر می‌تواند در تمرینات شرکت کند.

جلالی ‌اضافه کرد: انگیزه ای که بازیکنان ما دارند خیلی زیاد است. همین مساله من را امیدوار می‌کند که فردا شاهد بازی خوبی باشیم. من همیشه سعی می‌کنم در چنین بازی‌هایی اطلاعات بازیکنانم را از تیم حریف بالا ببرم زیرا اگر اطلاعاتشان بیشتر باشد، در روز بازی می‌توانند بازی منطقی تری را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه‌ تصریح کرد: شرایطی که بر روی بازی فردا حاکم است شانس ما را برای موفقیت بیشتر می‌کند. من این موضوع را با بازیکنان در میان گذاشته‌ام و آنها هم نسبت به بازی فردا امیدوار هستند.

جلالی درباره گادوین منشا هم گفت‌: فکر می‌کنم همه اذعان کرده‌اند که منشا یک بازیکن خوب است. خوشحالم که توانستیم از یک راه خوب و منطقی بازیکنی با قیمت ۱۱۰ هزار دلار را جذب کنیم. این در راستای رسالت باشگاه ما است. البته ما بازیکنان خارجی دیگر هم آوردیم که رقم قراردادشان از او پایین‌تر بود، اما نتوانستند کیفیت لازم را نشان بدهند. منشا اراده لازم برای موفقیت را داشت. فکر می‌کنم که فردا (چهارشنبه) هم انگیزه مضاعف خواهد داشت. البته باید اشاره کنم که اگر منشا در تیم دیگری بود به این موفقیت نمی رسید. ما همیشه سعی می‌کنیم نوع تاکتیک برنامه تیمی مان را بر اساس خصوصیات بازیکنان‌مان طراحی کنیم. امیدوارم که منشا سال آینده هم موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه‌ ‌اضافه کرد: ما در نیم فصل تلاش می‌کردیم که در لیگ برتر باقی بمانیم زیرا ما تازه به لیگ برتر آمده بودیم و سوابقی که پیکان در شش سال گذشته داشت این تیم را نگران کرده بود. مجموعه ما تلاش کرد تا شرایط آرامی داشته باشیم و به ثبات برسیم. وقتی به پایان نیم فصل اول رسیدیم به این باور رسیدیم که در لیگ برتر می مانیم. بعد از آن سعی کردیم هدف‌های دیگری را تعریف کنیم. شاید این هدف‌ها در امتداد ظرفیت‌های ما بود، اما اگر بخواهیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم نیاز داریم که ظرفیت‌های سبک‌تری را در اختیار داشته باشیم. باشگاه هم به این موضوع رسیده است. البته فکر می‌کنم که طی بازی‌های آینده می‌توانیم از تیم‌هایی باشیم که سهمیه آسیا را کسب کنیم.

جلالی درباره تاکتیک تیمش در بازی فردا هم گفت‌: من همیشه دوست داشتم تیم خوب و زیبا بازی کند و نتیجه‌ هم بگیرد. در خیلی از سال‌ها تیمم خوب بازی کرده ولی نتیجه‌ نگرفته است که این موضوع مرا آزارده خاطر کرده است. این که نتیجه‌ بگیریم و خوب بازی نکنیم هم مساله این نیست که من را ارضا کند. برای بازی فردا هم هدفمان همین است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تمدید قراردادش با این باشگاه هم گفت‌: در این خصوص جلسه‌ای با آقای شیعی نداشتم، اما سه هفته‌ قبل از عید از من خواستند که برنامه‌های سال آینده را آماده کنم. من هم این کار را انجام دادم، اما هنوز این برنامه‌ها را از من نخواسته اند تا به باشگاه بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      منم جلو این پرسپولیس حس خوبی دارم همه دارن میبرن تو هم ببر

    • احمد

      بازي سختي خواهدبود همه اميدبرانکو به اين بازيست نيمکت ضعيف برانکو کاردستش ميده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج