جاباما
۵۰۷۳۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیک‌نفس: هیچ تیمی در آبادان هوادار ندارد

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌گفت: هیچ تیمی در آبادان هوادار ندارد و فقط در ورزشگاه تختی هواداران صنعت نفت حاضر می‌شوند.

خبرگزاری فارس: زبیر نیک‌نفس در مورد پیروزی صنعت نفت مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. پیروزی مقابل پرسپولیس بسیار مهم بود. این بازی از لحاظ جدولی و هم از لحاظ روحی برای ما تأثیرات مثبتی به همراه داشت. خوشبختانه با این برد توانستیم با هواداران آشتی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا هواداران مثل هفته‌های قبل دیگر علیه تیم شعار سر نخواهند داد،‌اظهار داشت: مردم آبادان و جنوب کشور بسیار احساسی هستند. آنها خواسته زیادی ندارند، بلکه فقط از اعضای تیم تلاش بیشتر برای رسیدن به موفقیت می‌خواهند. ممکن است در ادامه و یا در سال‌های بعد با کسب چند نتیجه بد بازهم آنها از ما ناراحت شوند، ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که باعث شادی مردم آبادان شویم.

هافبک صنعت نفت در رابطه با ناراحتی پرسپولیسی‌ها از بخشیده شدن هواداران صنعت نفت در روز بازی و اینکه این اتفاق را مانع حضور هواداران‌شان در ورزشگاه دانستند، گفت: در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنم؛ چراکه اطلاع زیادی از قوانین ندارم، اما چیزی که از آن باخبرم این است که هیچ تیمی در آبادان به جز صنعت نفت، هوادار ندارد. حتی فولاد خوزستان که در اهواز با فاصله کمی از آبادان فعالیت می‌کند، وقتی برای مسابقه به ورزشگاه تختی می‌آید، هواداری ندارد. سال قبل در دیدار پلی‌آف لیگ دسته اول، چند اتوبوس از شیراز به آبادان آمد که بازهم هواداران‌شان نتوانستند به ورزشگاه بیایند. از سوی دیگر در گذشته اتفاق افتاده که در روز بازی یک رأی در مورد بازیکن یا هواداران برای تیم‌های دیگر تغییر کند و این مسئله تازه‌ای نبوده است.

نیک‌نفس در مورد اینکه آیا خطر سقوط رفع شده است، تصریح کرد: خطر سقوط تا حد زیادی رفع شده اما باید تا لحظه آخر به تلاشمان ادامه دهیم تا بتوانیم از این مسئله مطمئن شویم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی تیمش حل شده است، عنوان کرد: چرا دروغ بگویم، خیر. مشکلات هنوز حل نشده است، قرار بود قبل از عید شرایط بهتر شود، ولی این اتفاق نیفتاد. به ما گفتند در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس دست مسئولان برای گرفتن پول بازتر می‌شود که باید ببینیم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه.

هافبک صنعت نفت در رابطه با دیدار هفته بیست و ششم تیمش مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم، ذوب‌آهن در ۶ هفته گذشته پیروز نشده و بسیار تشنه و زهردار است. از طرف دیگر ما از ارتفاع کم به ارتفاع بالا می‌رویم و این مسئله کار را سخت می‌کند. امسال مقابل تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال پیروز شدیم که این نشان می‌دهد توانایی شکست ذوب‌آهن را هم داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج