۵۰۷۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چهار چالش اصلی پیاده‌ راه ۱۷ شهریور

با وجود آن که ۶ ماه از بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور از خیابان صفا تا میدان شهدا می‌گذرد، برخی از مشکلات اهالی منطقه همچنان پا برجاست.

خبرگزاری مهر: با وجود آن که ۶ ماه از بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور از خیابان صفا تا میدان شهدا می‌گذرد، برخی از مشکلات اهالی منطقه همچنان پا برجاست.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به این که با وجود بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور هنوز مشکلات ساکنان این خیابان برطرف نشده است گفت: بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور هنوز به طور کامل انجام نشده است، به همین دلیل ساکنان و کسبه همچنان ناراضی هستند.

وی ادامه داد: آب‌نماهای ساخته شده در میانه پیاده راه ۱۷ شهریور که در حال حاضر کارایی ندارد و یک باند سواره را اشغال کرده و به مکانی برای تجمع معتادان و… تبدیل شده که باید برداشته شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با تأکید بر این که برخی از معابر این پیاده راه باید از بن‌بست خارج و بازگشایی شوند، گفت: متأسفانه در زمان مسدود بودن کوچه‌ها، پست‌های برق و مخازن سطل زباله در میانه تقاطع‌ها جانمایی و نصب شده است که باید جمع‌آوری تا امکان بازگشایی معابر فراهم شود.

شاکری تأکید کرد: سنگ‌فرش‌های این پیاده راه نیز باید برداشته و خیابان ۱۷ شهریور باید آسفالت شود، تمامی این‌ها نکات به شهردار منطقه اعلام شده تا پس از سال‌ها رضایت اهالی این خیابان کسب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهم از شاهکارهای جناب شهردار دکتر خلبان است که مردم شرق تهران رو گرفتار کرده ، میلیاردها تومان اونجا هزینه شده هیچ نتیجه ای جز گرفتاری و بدبختی برای کاسب ها و مردم نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج