۵۰۷۳۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم جدید کارگردان ۷۹ ساله بعد از «بیگانه: کاوننت»

ریدلی اسکات «نبرد بریتانیا» را می‌سازد

ریدلی اسکات این روزها مشغول مذاکرات اولیه با استودیوی «فاکس» است تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، درام جنگی «نبرد بریتانیا» (Battle of Britain) را تهیه و کارگردانی کند.

وب سایت آی ‌سینما: ریدلی اسکات این روزها مشغول مذاکرات اولیه با استودیوی «فاکس» است تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، درام جنگی «نبرد بریتانیا» (Battle of Britain) را تهیه و کارگردانی کند. داستان فیلم از دهم ژوییه ۱۹۴۰ آغاز می‌شود؛ زمانی‌که نیروی هوایی آلمان نازی جزایر بریتانیا را در طول ماه اکتبر هدف بمباران قرار داد. اسکات ۷۹ ساله به تازگی فیلمبرداری جدیدترین فیلم مجموعه سینمایی «بیگانه» را با عنوان «کاوننت» به پایان برده است که از ۱۹ ماه مه توسط استودیوی فاکس روی پرده سینماها می‌رود.
ریدلی اسکات «نبرد بریتانیا» را می‌سازد

به گزارش «ددلاین»، متیو چارمن که دو سال پیش نامزدی بهترین فیلمنامه اوریجینال را برای «پل جاسوس‌ها» کسب کرده بود، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه جدید اسکات با استودیوی فاکس همکاری خواهد داشت.

متیو اورتن در مقام فیلمنامه‌نویس داستان حمله نازی‌ها به جزایر بریتانیا را روایت خواهد کرد. بنادر و خطوط کشتیرانی بریتانیا جزو نخستین اهداف نیروی هوایی آلمان نازی بودند اما در نهایت، نازی‌ها نتوانستند بر مقاومت ارتش بریتانیا غلبه کنند که نخستین شکست اصلی آلمان را در جنگ جهانی دوم رقم زد.

اورتن به تازگی نگارش فیلمنامه درام سینمایی «عملیات پایانی» را برای استودیوی «ام جی ام» به پایان برده است که داستان تعقیب آدولف آیشمان معمار هولوکاست توسط ماموران مخفی را روایت می‌کند. اسکار آیزاک گزینه اصلی سازندگان برای ایفای نقش در این پروژه است.

اسکات همچنین خودش را برای کارگردانی دو پروژه دیگر آماده می‌کند، از جمله «تمام پول‌های دنیا» که توسط استودیوی «سونی» تهیه و تولید می‌شود و بر ماجرای ربوده شدن جی پل گتی در سال ۱۹۷۳ متمرکز است و همچنین فیلم سینمایی «کارتل» که با اقتباس از رمان پرفروش دان وینسلو و با حمایت استودیوی فاکس مقابل دوربین می‌رود و ماجرای یک کارآگاه فاسد سازمان پلیس نیویورک را به تصویر می‌کشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج