۵۰۷۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاناوارو: من هم بودم ایگواین را «هو» می‌کردم

ستاره پیشین یوونتوس به هواداران ناپولی به خاطر «هو» کردن مهاجم سابق‌شان در شب بازگشت به سن‌پائولو حق داد.

خبرگزاری تسنیم: فابیو کاناوارو می‌گوید که «هو» شدن گونسالو ایگواین در جریان بازی یکشنبه شب تیم‌های یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو طبیعی بوده است.

کاناوارو که اهل ناپل است و سابقه بازی در هر دو تیم یوونتوس و ناپولی را دارد، درباره استقبال سرد هواداران ناپولی از مهاجم آرژانتینی که تابستان سال پیش آنها را برای پیوستن به یووه ترک کرد، به نشریه اسمپای ایتالیا گفت: برای هواداران ناپولی، شیوه جدا شدن ایگواین در تاریکی‌ شب، آن هم بدون خداحافظی با هم‌تیمی‌ها و مربی‌اش، خوشایند نبود. او در واقع در عرض یک صبح تا شب از ناپولی رفت و با رفتنش ضربه روحی بزرگی به هواداران ناپولی زد. این اتفاقات آن‌قدر سریع رخ می‌دهد که شما دیگر فرصتی برای فکر کردن ندارید. ضمناً هر کسی آزاد است ابراز عقیده کند. در نهایت یوونتوس او را خرید چون حاضر شد غرامت فسخ قراردادش را بپردازد و هزینه زیادی متقبل شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا در پاسخ به این سؤال که اگر او جای هواداران ناپولی بود، آیا ایگواین را هو می‌کرد، اظهار داشت: البته، اما هو کردن یک نوع آزار دادن است. اینکه هواداران ناپولی آن‌قدر ایگواین را هو می‌کردند به آن دلیل بود که او همه آن ابراز محبت‌هایی که در حقش صورت گرفته بود را نادیده گرفت و رفت و بی‌تفاوت بودن نسبت به این اتفاق واقعاً سخت بود.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی فرداشب (چهارشنبه) یک بار دیگر در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم می‌روند و این بار در دور برگشت مرحله نیمه نهای جام حذفی ایتالیا.

کاناوارو در پاسخ به این سؤال که اگر ایگواین برخلاف بازی یکشنبه شب این بار گلزنی کند، چه اتفاقی رخ خواهد داد، عنوان کرد: برای هواداران ناپولی، گلزنی ایگواین به تیم آنها نوعی خیانت خواهد بود. مشکل این است که احتمال گلزنی ایگواین زیاد است چون او گل‌های فراوانی به ثمر رسانده است، البته داستان بازی در سن‌پائولو با سایر بازی‌ها فرق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج