۵۰۷۳۵۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

رامین رضاییان؛ قدم‌گذاشتن در میدان مین

همه ویژگی‌هایی که یک فوتبالیست را محبوب می‌کنند، در رامین رضاییان وجود دارند.

آی‌اسپورت: همه ویژگی‌هایی که یک فوتبالیست را محبوب می‌کنند، در رامین رضاییان وجود دارند. سرعت، قدرت، ایستگاهی‌های درجه یک و جذابیت ظاهری. همه این فاکتورها اما برای ساخته‌شدن یک فوتبالیست کامل، کافی نیستند. رامین در همه هفته‌های فصل، هرگز چیزی به نام تمرکز نداشته و پایان تلخِ او در پرسپولیس، نتیجه همین سرگردانی ابدی است. ۵ هفته قبل از پایان لیگ برتر، او پرسپولیس را ترک می‌کند و اجازه ندارد آخرین گام‌های فصل را با هم‌تیمی‌ها شریک شود. رضاییان با پاس‌ها و گل‌ها، ردپایش را در صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیس جا گذاشته اما دیگر خبری از شادی‌های رونالدویی این بازیکن در لباس این باشگاه نخواهد بود. رامین از کودتای نافرجام ترکیه به تهران برگشت اما در آخرین سکانس از این داستان بالیوودی، عشق نافرجام دیگری را تجربه کرد. همه چیز در این داستان از روز اول اشتباه بود. کلکسیون اشتباه، دوران حضور دوباره رامین در پرسپولیس را کوتاه کرد. از فسخ یک‌طرفه در تابستان تا فسخ يك‌طرفه در بهار.
درست مثل هواداران پرسپوليس، برانكو نيز شيفته بازي رامين رضاييان بود. او فصل گذشته بارها در مصاحبه‌هايش به تمجيد از مرد شماره ۲۷ پرداخت و ثابت كرد كه تمايل زيادي براي حفظ‌كردن او در تيمش دارد. رامين زير نظر برانكو به اوج رسيده بود و پرفسور به كمك نفوذهاي رامين تيم جذاب و باطراوتي داشت. آسمان اين رابطه اما از وقتي تيره‌وتار شد كه رامين با بهانه‌كردن بيماري پدرش، پاسخ تماس‌هاي سرمربي تيم را نداد. او مي‌توانست به شكل مسالمت‌آميزتري از باشگاه جدا شود اما بدترين روش را براي ترك پرسپوليس انتخاب كرد. اشتباه مرگبار بعدي، تسليم‌شدن در مقابل فشار اينستاگرامي و بازگشت از تركيه به ايران بود. سفر رضاييان به تركيه، در سلفي با تانك به جا مانده از كودتاي فرضي گولن خلاصه شد. رامين برگشت كه دوباره محبوب شود اما در نگاه برانكو، هميشه يك بازيكن درجه دو بود. بازيكني كه در پست تخصصي‌اش به بازي گرفته نمي‌شد، در بسياري از هفته‌ها روي نيمكت مي‌نشست و اگر در تركيب قرار مي‌گرفت، هميشه تعويض اول ايوانكوويچ بود. رامين با دست‌هاي خودش كارنامه فوتبالي‌اش را مچاله كرد اما تنها مقصر اين ماجراي بهت‌آلود نبود. مديراني كه با آغوش باز اين بازيكن را تركيه پس گرفتند و برانكو كه عليرغم همه دلخوري‌ها، در مقابل تحميل رامين به تيم سكوت كرد نيز تاثيري انكارنشدني در بن‌بست ستاره ملي‌پوش در باشگاه داشتند. وقتي رضاييان در حال نابود كردن خودش بود،آن‌ها هيچ مزاحمتي براي اين بازيكن ايجاد نكردند.

آخرين رشته‌هاي الفت رامين و پرسپوليس از هم گسيخته و بين اين فوتباليست و تيم برانكو، ديگر كلمه‌اي به نام آينده وجود نخواهد داشت. رضاييان تاوان سركشي‌هايش را با از دست دادن جشن قهرماني احتمالي پرسپوليس، تمام‌كردن فصل بدون تيم و البته نيمكت‌نشيني در تيم ملي داده اما فرصتي براي متوقف‌شدن و افسوس‌خوردن ندارد. زمان او براي رقم‌زدن مهم‌ترين انتخاب دوران فوتبالش از همين حالا آغاز شده است. ليگ قطر بيشتر از آن‌كه هيجان‌انگيز به نظر برسد، به حواشي او دامن خواهد زد و فوتبال اروپا، از دسترس او فاصله گرفته است. مهم‌تر از انتخاب تيم براي رامين، انتخاب تمركز و آرامش است. او براي رسيدن به فرم باشكوه گذشته و نجات دوران فوتبال‌اش، بايد از لابه‌لاي فيلترهاي رنگي و هشتگ‌ها واستوري‌ها، به حقيقت برگردد. از زمين اينستاگرام به زمين فوتبال. رامين اين روزها با هر قدم اشتباه مي‌تواند همه چيز را براي هميشه نابود كند. چوب‌خط اشتباه‌هاي ستاره سابق پرسپوليس پر شده و حالا او، بايد روزهاي چالش‌برانگيزَ قدم‌زدن در ميدان مين را پشت سر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضائیان بچه گی کرد ولی برانکو هم در حق اون پدری نکرد مربی باید برای شاگرد پدر باشه نه ناپدری

    • بدون نام

      رضائیان غرور کاذب داشت. قدر لباس پرسپولیس رو ندونست. یادمون نرفته که پارسال چطور رفت

    • علی

      علیرغم اینکه به پاس بازیهای زیبای پرسپولیس و بازگشت روزهای خوب به تیم از برانکو متشکرم ولی با لج و کینه شتری فوتبال رامین رو نابود کرد
      این تصمیم برانکو هم به پرسپولیس هم رامین و هم تیم ملی صدمه وارد کرد
      ضعف پرسپولیس در بازی با نفت که خیلی از بازیهای هاش رو در خانه حتی با سه گل باخته بود مشخص شد و اون خلع حضور بازیکنی خلاق همچون رامین بود که میتونست با ارسالها و ایستگاهی های نابش گره بازی رو باز کنه
      صد برابر برانکو من از کریم باقری ناراحت و دلخور هستم که اجازه داد سرمایه ملی ما اینجوری تباه بشه

    • بدون نام

      برانکو مربی لجوج و هیات مدیره باشگاه هیچکاره

    • بدون نام

      پدری چیه بچگی کجاست؟مگه دیسیپلین باشگاهی و مدیریت یک مجموعه،شوخیه؟؟بازیکن حرفه ای باید باید باید اخلاق و رفتار حرفه ای داشته باشه.

    • سجاد

      برانکو یه آدم خود خواه هستش رامین حقش بود بعد از 2 سال زحمت کشیدن تو پرسپولیس تو جشن قهرمانی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج