۵۰۷۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نکته روز:‌ پرسپولیس بدون تعویض

آخرین زمزمه‌ها درباره بازگشت رامین رضاییان به ترکیب تیم برانکو با جدایی رسمی این بازیکن از جمع قرمزها به فراموشی سپرده شد تا مشخص شود که رامین دیگر هیچ سهمی از ۵ بازی آینده قرمزها در لیگ شانزدهم نخواهد داشت.

آی‌اسپورت: آخرین زمزمه‌ها درباره بازگشت رامین رضاییان به ترکیب تیم برانکو با جدایی رسمی این بازیکن از جمع قرمزها به فراموشی سپرده شد تا مشخص شود که رامین دیگر هیچ سهمی از ۵ بازی آینده قرمزها در لیگ شانزدهم نخواهد داشت. رضاییان حتی در روزهای دور بودن از ترکیب ثابت، وزن نیمکت پرسپولیس را بالا می‌برد. او چند بار به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و سرنوشت مسابقه را به سود پرسپولیس تغییر داد اما سرانجام نتوانست سرمربی کروات تیم را برای بقا در این تیم تا پایان فصل مجاب کند.
مسابقه پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، بدون حضور رامین برگزار خواهد شد و این به آن معناست که درست مثل چند مسابقه قبل، دست برانکو روی نیمکت تا حدود زیادی بسته خواهد بود. معضل ایوانکوویچ در سمت راست خط هافبک، با مصدومیت بدموقع فرشاد احمدزاده ظاهر جدی‌تری به خودش گرفته است. در غیاب فرشاد، علی علیپور از ابتدا در ترکیب قرمزها قرار می‌گیرد تا تعویض تکراری برانکو نیز از دست برود. اگر پرسپولیس نتواند در نبرد با پیکان مسابقه را با برتری آغاز کند و در برابر این حریف به گل برسد، کار این تیم در دقایق پایانی مسابقه بسیار دشوار خواهد بود. چرا که سرمربی این تیم دیگر هیچ گزینه قابل اطمینانی برای وارد کردن به زمین مسابقه در اختیار ندارد.
برانکو بارها ثابت کرده که هنوز حساب زیادی روی علوان زاده و کرملاچعب باز نمی‌کند و طاهرخانی نیز جوان‌تر از آن است که در یک بازی نزدیک و حساس، فرصت چندانی برای بازی به دست بیاورد. صدرنشین لیگ برتر در جدال با پیکان، عملا بدون نیمکت خواهد بود. ۱۱ پسر ایوانکوویچ باید در همه دقایق بازی، بار تیم را به دوش بکشند و سرمربی تیم، در هیچ لحظه‌ای از بازی نخواهد توانست جهت نگاه‌اش را از زمین به نیمکت منتقل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبریک به هیات مدیره و اکراینی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج