جاباما
۵۰۷۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز زیدان به جذب مدافع اتلتیکو مادرید

رئال مادرید قصد دارد برای فصل آینده، مدافع چپ فرانسوی اتلتیکو را که به صورت قرضی برای آلاوس بازی می کند، به خدمت بگیرد.

ورزش سه: رئال پس از برتری ۳-۰ برابر آلاوس، فردا دیدار حساسی در زمین لگانس پیش رو دارد. کهکشانی ها برای حفظ صدرنشینی و افزایش روحیه پیش از دربی مادرید، نیاز به کسب سه امتیاز این بازی دارند.

زیدان در مورد این مسابقه گفت: «بازی مهمی برای ما محسوب می شود؛ مثل تمام دیدارهای دیگری که پیش رو داریم. نمی دانم این بازی می تواند برای ما مثل یک تله باشد یا خیر ولی اطمینان دارم که در زمین لگانس که هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده، کار ساده ای پیش رو نداریم.»

وضعیت مصدومیت جزئی گرت بیل: «شرایط او خوب است؛ مثل دیگر بازیکنان. به مقطع پایانی فصل رسیده ایم و به جز واران، دیگر بازیکنان وضعیت خوبی دارند.»

مصدومیت واران: «ناحیه مصدوم او متفاوت با ناحیه ای است که چندی پیش آسیب دیده بود. الان نمی توانم بگویم تا چه زمانی با ما نخواهد بود.»

حمایت رئیس بارسا از اظهارنظر جنجالی پیکه علیه رئال: «علاقه ای به این مسائل ندارم و نمی خواهم راجع به آن حرف بزنم. برای من، مهم بازی فردا است و نه هیچ چیز دیگر.»

جدب تئو هرناندز، مدافع اتلتیکو: «در اینکه او یک بازیکن ایده آل برای رئال است، هیچ شکی نیست ولی در مورد جذب وی نمی توانم اظهارنظر کنم و چیزی برای گفتن به شما ندارم.»

رونالدو و کارواخال ۴ کارته و خطر از دست رفتن دربی: «امیدوارم این دو بازیکن تا انتهای فصل همینطور ۴ کارته باقی بمانند. نمی توانم الان بگویم که فردا به میدان خواهند رفت یا خیر.»

وضعیت رونالدو: «او بهتر از همیشه به مقطع پایانی فصل رسیده و شرایطش بسیار خوب است. اطمینان دارم که فصل را در بهترین حالت ممکن تمام خواهد کرد. او چه ذهنی و چه فیزیکی کاملا آماده است.»

داغ شدن ال کلاسیکو از سوی رسانه های بارسلونا: «از همان پیش فصل، اهدافمان مشخص بود و تا به امروز نیز کارهای مان را به خوبی انجام داده ایم. دوست ندارم همواره در مورد این موضوع صحبت کنم. هدف ما پیروزی در همه بازی ها است؛ از جمله ال کلاسیکو.»

حفظ خامس و ایسکو برای فصل بعد: «معتقدم که همینگونه خواهد بود.»

روند نگران کننده مودریچ در بازی های اخیر: «چطور می توانم بگویم که مودریچ بد بازی می کند؟ امکان ندارد یک بازیکن تمام ۹۰ دقیقه در بهترین شرایط قرار داشته باشد. او مهره بسیار مهمی برای رئال محسوب می شود و از وی رضایت کامل دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج