۵۰۷۴۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: چرا تصمیم گرفتم که از بارسا جدا شوم؟

بارسلونا از هفته ۳۰ لالیگا فردا در نوکمپ دیداری بسیار حساس با سویا پیش رو دارد.

ورزش سه: بارسلونا از هفته ۳۰ لالیگا فردا در نوکمپ دیداری بسیار حساس با سویا پیش رو دارد. بارسا با یک بازی بیشتر و دو امتیاز کمتر از رئال، در جایگاه دوم قرار دارد و فردا پس از ۱۳ روز، بار دیگر مسی را نیز در اختیار خواهد داشت.

انریکه در مورد سویا گفت:« سویا فصلی فوق العاده را پشت سر می گذارد. آنها برابر لستر در لیگ قهرمانان حذف شدند؛ ولی اگر دو پنالتی ای که از دست دادند را گل می کردند، حالا در یک چهارم نهایی حضور داشتند.

سویا تیم چهارم جدول است و درست است که در بهترین روزهایش نیست و ۴ بازی متوالی است که پیروز نشده؛ ولی همواره برای ما حریفی ترسناک بوده است. فریب شرایط فعلی این تیم را نمی خوریم.»

تبانی در بازی بارسای B و الدنسه در لیگ دسته سوم اسپانیا:« شرایط حساسی است و باید با آن به صورت جدی برخورد کرد. بارسای B در این زمینه مقصر نیست و معتقدم باید افراد دخیل در این مساله به شکل مناسبی جریمه شوند. این اتفاق را در کشورهای دیگر نیز شاهد بوده ایم و امری غم انگیز برای فوتبال است. باید کمک کرد تا فوتبال پاک باقی بماند.»

زمان نامناسب برگزاری بازی های میان هفته:« بله، ساعت ۱۹.۳۰ زمان مناسبی برای حضور هواداران در یک روز میان هفته نیست ولی چاره چیست؟ امیدوارم فردا شاهد حمایت حداکثری هواداران در نوکمپ باشیم.»

نیمکت نشینی های اینیستا:« او در این فصل دو بار مصدومیت های بدی تجربه کرده و در این زمینه بدشانس بوده است. ۹ بازی در این ماه پیش رو داریم و باید تیم را در بهترین شرایط نگاه داشت. اینیستا به ۱۰۰ درصد آمادگی خود نزدیک شده و در این مقطع پایانی فصل، برای بارسا یک مهره بسیار مهم است.»

لوئیس سوارز:« اهمیت او فقط در گلزنی هایش نیست. بزرگی بازیکنی مثل سوارز در این است که به خوبی خودش را با تاکتیک های تیم وفق داده و کاملا در خدمت تیم است. او فشار را از روی تیم برداشته و با شخصیت بالایش، تاثیر زیادی روی هم تیمی های خود در زمین و بیرون زمین دارد.»

۱۳ روز بدون مسی:« لئو در این چند روز در بالاترین سطح خودش تمرین کرده و از این تعطیلات ناخواسته (محرومیت انضباطی از بازی با گرانادا در لالیگا و انتخابی جام جهانی با آرژانتین) بهترین استفاده را برده است. دوست داریم پس از ۱۳ روز، مسی را در جایگاه همیشگی اش یعنی در زمین فوتبال ببینیم.»

تساوی ناپولی و یوونتوس:« قسمت هایی از بازی را دیدم و از انتقاداتی که به یووه پس از مسابقه وارد شده متعجب شدم. یووه گل اول را زد و سپس زمین را به ناپولی داد. آنها چه با توپ و چه بدون توپ، حریفی ترسناک هستند. از این بازی به عنوان یک مرجع برای بازی هفته بعد مقابل یووه (یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) استفاده خواهم کرد ولی باید اعتراف کنم یوونتوس نقاط قوت زیادی دارد.»

مقصد آینده پس از جدایی از بارسا:« انتهای فصل از بارسا کنار خواهم رفت؛ اما نه به این دلیل که قصد دارم مربی تیم دیگری بشوم. دلیل کناره گیری من فقط خستگی است و می خواهم یک سال استراحت کنم. خیلی ساده بگویم که نیاز به بازیابی قوا دارم. در غیر این صورت کجا بهتر از بارسلونا برای من می شود؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج