جاباما
۵۰۷۴۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اموال عموی بشار اسد در اسپانیا توقیف شد

رسانه‌های اسپانیا اعلام کردند، دادگاه عالی این کشور دستور به توقیف اموال رفعت اسد عموی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل آغاز تحقیقات علیه او به اتهام پولشویی در اروپا را داده و اموال او در این راستا توقیف شده است.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های اسپانیا اعلام کردند، دادگاه عالی این کشور دستور به توقیف اموال رفعت اسد عموی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل آغاز تحقیقات علیه او به اتهام پولشویی در اروپا را داده و اموال او در این راستا توقیف شده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس بیانیه منتشره از سوی دادگاه عالی اسپانیا، رفعت اسد که سابقا معاون رئیس جمهور سوریه نیز بوده به اتهام پولشویی هدف تحقیقات قضایی قرار گرفته است.

در بیانیه این دادگاه آمده است: قاضی دادگاه عالی اسپانیا، خوزه دلا ماتا، دستور داده تا بررسی‌های قضایی مربوط به تحقیقات علیه پرونده رفعت اسد به اتهام پولشویی در مناطق ماربلا و پوئرتو بانوس در استان مالاگا آغاز شود. طبق این بیانیه، این قاضی تقاضا کرده که ۱۵ مورد تفتیش و بازجویی و انسداد حساب بانکی در ارتباط با پرونده رفعت اسد علیه ۱۶ نفر و ۷۶ نهاد مرتبط با او صورت گیرد.

این بیانیه تصریح کرده که هنوز هیچ بازداشتی در ارتباط با این پرونده صورت نگرفته است. در اوایل ماه آوریل گذشته مقام‌های قضایی فرانسه نیز تصمیم گرفتند اموال عموی بشار اسد را در شهر پاریس توقیف کنند.

در ژوئن ۲۰۱۶ دادستان‌های فرانسه رفعت اسد را متهم به فساد مالی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج