۵۰۷۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره پانیونیوس در راه تاریخ سازی با تیم ملی؛

تولد دوباره شجاعی در یونان

هافبک با تجربه تیم ملی ایران روزهای فوق العاده ای را در لیگ یونان سپری می کند.

ورزش سه: هافبک با تجربه تیم ملی ایران روزهای فوق العاده ای را در لیگ یونان سپری می کند.

مسعود شجاعی بعد از یک فصل ناموفق در باشگاه لاس پالماس در فصل 2014-2013 و شاید به این دلیل که پیشنهاد ویژه ای از لیگ های اروپایی نداشت ترجیح داد در فصل 2015-2014 با باشگاه الشحانیه قرارداد امضا کند، او در این تیم 25 بازی انجام داد و در طول یک فصل تنها 4 گل به ثمر رساند تا این باشگاه غالبا قعر جدولی در لیگ قطر چندان تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشد.

شجاعی فصل بعد به تیم الغرافه رفت تا روزهای خوب فوتبالش را در این تیم جستجو کند که البته در این تیم هم اوضاع چندان خوب برای او پیش نرفت. شجاعی در الغرافه ۲۵ بازی به میدان رفت و تنها ۴ گل به ثمر رساند تا در پایان فصل از این تیم هم دیپورت شود.

بعد از قرار گرفتن نام مسعود شجاعی در لیست خروج باشگاه الغرافه خیلی ها بر این گمان بودند که روزهای پایانی فوتبال او در راه است اما یک تصمیم درست هافبک تیم ملی را در اوج پختگی دوباره به فوتبال برگرداند. شجاعی در آغاز فصل 2016 با پیشنهاد کریم انصاری فر به لیگ یونان رفت و با باشگاه پانینیوس قرارداد امضا کرد و او در این تیم بهترین روزهای فوتبالش را پشست سر می گذارد، روزهایی شاید بهتر از زمانی که در باشگاه اوساسونا بازی می کرد و به همراه جواد نکونام در این تیم آقایی می کرد.
شجاعی در هفته بیست و ششم لیگ برتر یونان آنقدر خوب بود که موفق شد 2 رکورد ویژه از خود به جای بگذارد، او در این هفته از رقابت های سوپر لیگ ترکیه هم بهترین پاس گل یونان را به هم تیمی هایش داد و هم عنوان دومین بازیکن برتر این هفته را به خود اختصاص داد تا هفته فوق العاده او به این شکل به پایان برسد.

جالب است که بدانید شجاعی در بین بازیکنان پانینیوس هم یک شخصیت برجسته به شمار می آید تا جایی که هم تیمی هایش برای او احترام زیادی قائل هستند. مانولیس سیوپیس بازیکن ۲۲ ساله پانیونیوس در باره شجاعی به رادیو ورزش یونان گفته است: من می‌توانم درباره مسعود ۳ ساعت با شما حرف بزنم! او به خصوص است. خودم تا به حال چنین بازیکنی همانند یک رقیب یا هم‌تیمی را ندیده بودم. او همچنین کلاس فنی را در شخصیت خود نیز دارد. مسعود شجاعی هر از گاهی عصبانی می‌شود. مسعود بی‌عدالتی را دوست ندارد و از این اتفاق دیوانه می‌شود. ما برای آرام کردن او تلاش می‌کنیم.

اما موفقیت های شجاعی باعث شده که حالا کارلوس کی روش نگاه جدی تری به حضور او در ترکیب اصلی داشته باشد. شجاعی بعد از مدت ها در بازی با چین در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و موفق شد پاس تک گل ایران را بدهد و از دید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاصی داد.

آنچه مسلم است شجاعی با یک انتخاب درست در سن ۳۲ سالگی تولد دوباره ای در فوتبال داشته است و حالا می تواند یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۱۸ باشد، اتفاقی که اگر عملی شود او را به تنها بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می کند که موفق شده با تیم ملی ایران ۳ جام جهانی را تجربه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج