۵۰۷۴۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: احتمالا فصل برای مانه تمام شده است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شرایط سادیو مانه، دیدار برابر بورنموث و درگیری با رونالدو کومان در دیدار ابتدای هفته صحبت کرد.​​​​​​​

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شرایط سادیو مانه، دیدار برابر بورنموث و درگیری با رونالدو کومان در دیدار ابتدای هفته صحبت کرد.​​​​​​​
اخبار حاکی از احتمال مصدومیت طولانی مدت سادیو مانه و به پایان رسیدن فصل برای او می باشد اما یورگن کلوپ اذعان داشت که هنور اخبار در مورد قطعیت ندارد.
دیدار برابر بورنموث: از شکست بازی رفت درس گرفتیم زیرا در مقطعی بیش از حد با اعتماد به نفس بودیم اما لیورپول مسئول نتایج خود است.
ما برای همه ۲۷ امتیاز باقی مانده تلاش می کنم اما با بررسی برنامه حریف نیز می دانم که این شرایط بهترین حالت ممکن برای ما نخواهد بود."
شرایط سادیو مانه: "در حال حضر می دانم که زانوی وی متورم شده است و باید تا ارزیابی نهایی در این رابطه صبر کرد. این امکان هم دارد که دیگر او قادر به بازی کردن تا پایان فصل نباشد اما حالا چرا باید این احتمال را قطعی دانست؟
کلوپ: احتمالا فصل برای مانه تمام شده است

این اتفاق نشانه مثبتی برای ما نخواهد بود اما نمی توان به طور قطعی در مورد آن نظر داد. باید کمی صبور بود اما می دانم که قطعا در دیدار فردا مانه قادر به بازی کردن نخواهد بود. همه حتی ساوتهمپتون و سالزبورگ (تیم های سابق مانه) نیز دلتنگ او خواهند شد.
اما ما هنوز هم انتخاب های شگفت انگیزی برای استفاده به جای مانه داریم و باید به فکر به پایان بردن فصل به بهترین شکل ممکن باشیم."
درگیری با رونالدو کومان حین بازی با اورتون: "بزرگ ترین اشتباه او این است که معتقد است درگیری از سوی هر دو طرف ما بوده اما من به یاد ندارم اتفاقی از سمت ما رخ داده باشد.
کلوپ: احتمالا فصل برای مانه تمام شده است

من انسانی احساساتی هستم اما نه به این قیمت که هر چیزی که را که دیدم به زبان بیاورم. آنها نمایش خوبی داشتند اما موضوع بین ما نیز خیلی جدی نبود. اما به هر حال بازی به پایان رسیده است اما می دانم که بازیکنان من نیز علیرغم احساتی بودن، در جریان خواهان چیزی که ازآن مطمئن نیستند نخواهند بود."
بازگشت دنیل استوریچ به ترکیب: "در حال حاضر هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده اما او نیز می تواند بخشی از ترکیب ما باشد. او با تیم تمرین کرده و بازگشت دنیل برای ما خوشحال کننده است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج