۵۰۷۴۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چاپ بیش از ۲۰۰ میلیون تعرفه برای ۳ انتخابات

دبیر ستاد انتخابات کشور: برای ۳ انتخابات پیش رو بیش از ۲۰۰ میلیون تعرفه با حداقل ۱۰ کد امنیتی خاص چاپ شده است.

خبرگزاری ایسنا: دبیر ستاد انتخابات کشور: برای ۳ انتخابات پیش رو بیش از ۲۰۰ میلیون تعرفه با حداقل ۱۰ کد امنیتی خاص چاپ شده است.
علی پورعلی مطلق با اشاره به فراهم بودن تمامی مقدمات انتخابات در 29 اردیبهشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو کارهای اجرایی و مقدماتی انتخابات از 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز می شود.

وی افزود: تعرفه های 3 انتخابات پیش رو چاپ و از امروز برای استان های مختلف ارسال می شود. این فرایند با نظارت کامل هیات های نظارت شوراهای شهر و روستا، هیات نظارت مجلس و شورای نگهبان انجام می شود. چاپ تعرفه ها در یکی از چاپخانه های برتر کشور که اسناد بهادار در ان چاپ می شود با حساسیت بالا صورت می گیرد. در تعرفه ها بیش از 10 کد امنیتی وارد شده که این امر جعل این اسناد را ناممکن ساخته است.

دبیر ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: با توجه به سرشماری 95 نفوس و مسکن تعداد واجدان شرایط مشخص شده و بر این اساس تعرفه ها با درصدی بالاتر چاپ شده است.

پورعلی مطلق با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در استان های آذربایجان شرقی، هرمزگان و اصفهان گفت: تعداد تعرفه ها براساس آمار سرشماری و نوع انتخابات با حفاظت کامل به استان های مربوط ارسال می شود.

وی افزود: اقلام دیگر برگزاری انتخابات از جمله صندوق های رای گیری، مهرها، بست ها و قفل ها آماده شده و برای استان ها ارسال می شود. همه مقدمات برگزاری انتخابات حداقل در 140 کشور آماده شده و ارسال خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت رنگ تعرفه های انتخابات متفاوت خواهد بود و تعرفه های ارسال شده در روز انتخابات از بسته های مربوط خارج خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج