۵۰۷۵۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تقلب برانکو و منصوریان از روی دست کی روش!

ظاهرا پس از چندین و چند سال بازیکن سالاری در دو تیم پرطرفدار پایتخت، پس از بیش از یک دهه شاخ و شانه کشیدن ها و بی تعصبی ها و بزرگ تر از اندازه رفتار کردن ها مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و یا حداقل کادر فنی آنها به این نتیجه رسیده اند که یگانه راه حفظ حرمت و ارزش پیراهن این دو باشگاه مبارزه با بازیکن سالاری و برخورد با هر ستاره و فوق ستاره ای است که قدر جایگاه به دست آمده را نمی شناسد.

شفقنا ورزشی: ظاهرا پس از چندین و چند سال بازیکن سالاری در دو تیم پرطرفدار پایتخت، پس از بیش از یک دهه شاخ و شانه کشیدن ها و بی تعصبی ها و بزرگ تر از اندازه رفتار کردن ها مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و یا حداقل کادر فنی آنها به این نتیجه رسیده اند که یگانه راه حفظ حرمت و ارزش پیراهن این دو باشگاه مبارزه با بازیکن سالاری و برخورد با هر ستاره و فوق ستاره ای است که قدر جایگاه به دست آمده را نمی شناسد.
در این که رامین رضاییان یکی از سه بازیکن برتر ایران در پست دفاع راست است تردیدی وجود ندارد، اما برانکو ایوانکوویچ نشان داد حتی اگر دنی آلوس نیز خارج از چارچوب او عمل می کرد و رفتاری نامناسب و خارج از شان باشگاه ارائه می داد با او برخورد می کرد.

برای مبارزه نکردن با بازیکن سالاری هزار و یک توجیه قشنگ و زیبا وجود دارد، جملاتی مانند بخشش از بزرگان است، با یک خطا نباید جوان را نابود کرد. وظیفه مربی پدری است و … اما نتیجه تمام این اتفاق ها در سالهای گذشته بازیکنانی بوده که راحت و مفت به یکی از این دو تیم پیوسته اند و راحت تر و مفت تر نیز این باشگاه را ترک کرده اند. نتیجه همه کدخدامنشی های سالهای گذشته ضعف عمده این دو باشگاه در نتیجه گیری خصوصا پرسپولیس بوده است.
در سوی مقابل منصوریان حداقل در میدان رقابت ها که شده تلاش کرده تا از همتای کرواتش کم نیاورد. پس از ماجرایی که او با رحمتی در نیم فصل پیدا کرد، حسینی توانست فرصت ایستادن درون دروازه را پیدا کند، اما ظاهرا این تصمیم منصوریان کافی نبود تا بازیکن جوانی مانند نورافکن که هنوز نیم فصل هم از درخشیدنش در استقلال نمی گذرد گرد و خاک کند. منصوریان در اقدامی تحسین برانگیز تصمیم گرفته با این بازیکن برخورد کند.

واکنشی که منصوریان و برانکو در قبال بازیکئان سرکش و یا حداقل نامنظم تیم خود ارائه می دهند شاید به مذاق هواداران خوش نیاید. بازیکنی که برایش هورا کشیده اند و از گل زدنش شاد شده اند حالا به باشگاه تحویل داده می شوند اما آن هوادارانی که موفقیت تیم خود را بیش از هر چیز دیگری می دانند، در پایان فصل قدر تصمیمات مربیان خود را خواهند دانست.
اگر به چشم آبی بودن متهم نشویم باید بگوییم که رفتار امروز مربیان سرخابی بی تاثیر از رفتار کی روش در تیم ملی نیست. شاید آنها دیده اند که کی روش وقتی به راحتی چشمانش را به روی بازیکنانی مانند رحمتی، عقیلی، خلعتبری و … بست و نتیجه گرفت و حالا به نوعی به دنبال پیاده کردن این سبک موفق در تیم خود هستند. سبکی که متکی بر یک یا دو بازیکن نیست و نظم و اتحاد تیمی را هدف قرار داده است.

چه خوب است که انتقال این فرهنگ از کی روش به تیم های استقلال و پرسپولیس ادامه دار باشد و از این دو تیم به سایر تیم ها هم تسری پیدا کند. در این صورت در آینده نزدیک بازیکن ( هر اندازه بزرگ) حد و حدود خود را می داند و پایش را از گلیمش درازتر نمی کند. آن وقت است که نه حرمتی شکسته می شود، نه کلمنی شوت می شود، نه کاوری پاره می شود . نه بطری آبی پرتاب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      این هنر که سرمربی تیم قدرت مدیریت بازیکنان داشته باشد،،وتکننیک و تاکتیک بازی بابیرون گذاشتن حتی چند مهره به هردلیلی انضباطی وغیره سرمربی قدرت پیروزی،داشته باشد نه اینکه با نبود یه بازیکن تیم شکست بخوره، وکل مدیریت وباشگاه و هواداران تیم متضرر بشن که مورد قبول نیست باتوجه به سرمایه گذاری باشگاه همچنین پرسپولیس و استقلال

    • بدون نام

      عشقس کیروش بزرگ وبازیکنان تبریک به هم وطنان امیدوارم ازبکستان وببریم بیاین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج