جاباما
۵۰۷۵۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری:

مدیریت وزنه برداری نیاز به تغییر دارد

نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری معتقد است رقابت انتخاباتی بین کاندیداهای کسب کرسی در فدراسیون جهانی بین دو گروه اصلی و با نگاهی متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری مهر: نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری معتقد است رقابت انتخاباتی بین کاندیداهای کسب کرسی در فدراسیون جهانی بین دو گروه اصلی و با نگاهی متفاوت خواهد بود.

داود باقری در خصوص اعلام لیست اسامی کاندیداهای کسب کرسی های فدراسیون جهانی وزنه برداری در انتخابات پیش رو که قرار است در روزهای ۸ و۹ خرداد ماه در برگزار شود، گفت: بعد از اعلام لیست کاندیداها به نظر می رسد در این انتخابات شاهد رقابت سنگین و پیچیده ای بین دو تفکر جاری در وزنه برداری جهان باشیم. قطعاً شرایط وزنه برداری دنیا در حال تغییر است. بنابراین حرف و حدیث ها نیز برای گرفتن کرسی های بین المللی متفاوت خواهد بود، اما هنوز موضع کشورها به صورت رسمی مشخص به نظر نمی رسد.

وی در خصوص وضعیت کاندیداها در انتخابات پیش رو گفت: پیش بینی من این است که در انتخابات، دو گروه اصلی محوریت داشته و رقابت اصلی برای کسب کرسی های جهانی بین این دو گروه است. بی تردید شاهد جبهه بندی این دو گروه اصلی خواهیم بود که یک گروه موافق وضعیت کنونی هستند و گروه دیگر، سیستم کهنه وزنه برداری مستلزم تغییر می دانند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خاتمه تصریح کرد: رایزنی ما تا به امروز رضایت بخش بوده و روند مثبتی داشته است. ما با برنامه ریزی که برای حضور موثر در انتخابات جهانی داشتیم، فعالیت خود را از مدت ها پیش شروع کرده و خوشحالیم که تا به امروز این استراتژی جواب داده است. این استراتژی بسیارعقلانی و منطبق با مصلحت و شرایط ورزش کشور است. ایران در وزنه برداری دنیا ، کشوری صاحب نام وشناخته شده محسوب می شود، به این دلیل موضع ما حفظ عزت ایرانی همراه با ارائه توانمندی های منحصر به فرد وزنه برداری کشورمان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج