۵۰۷۵۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی آرسنال - وستهام؛ آخرین فرصت ها

آرسنال می تواند در مقابل وستهم دوباره به روند پیروزی بازگردد.

وبسایت نود: آرسنال می تواند در مقابل وستهم دوباره به روند پیروزی بازگردد.

چهارشنبه شب در یکی از شش بازی همزمان هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه خانگی خود میزبان وستهم یونایتد است. تیم ونگر اکنون با ۵۱ امتیاز از ۲۸ بازی در رده ششم جدول است، وستهم نیز با ۳۳ امتیاز از ۳۰ بازی در جایگاه چهاردهم است و تنها شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

آرسنال در حالی این هفته میزبان وستهم است که در ابتدای هفته در بازی مقابل منچسترسیتی در خانه به تساوی ۲-۲ رسید تا ماه آپریل را هم بدون برد آغاز کند. از یازدهم فوریه ۲۰۱۷، آرسنال تنها در دو بازی پیروز شده است که هر دو پیروزی در جام حذفی و مقابل تیم های گمنام لینکلن سیتی و ساتن یونایتد رقم خورده است. آمار آرسنال در لیگ برتر هم تعریف آنچنانی ندارد، تیم ونگر در شش بازی گذشته اش در لیگ جزیره، ۴ شکست را تجربه کرده و تنها برد این تیم به پیروزی ۲-۰ مقابل هال سیتی بر می گردد. توپچی ها در این ۶ بازی، ۱۳ گل خورده اند. تحمل ۴ شکست در ۶ هفته باعث شد آرسنال نه تنها از صدر جدول فاصله بگیرد، بلکه اکنون از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم دور شده و شاید بازی با وستهم جزو آخرین فرصت های ونگر و تیمش باشد.

البته آرسنال خوش شانس است که در هفته سی و یکم مقابل تیمی به میدان می رود که خود روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، وستهم ۴ بازی پیاپی است که در لیگ برتر شکست خورده و در ۶ هفته گذشته بردی را کسب نکرده است. آن ها هم مثل آرسنال در این ۶ هفته، ۱۳ گل را دریافت کرده اند. شکست های پیاپی تیم بیلیج باعث شد چکش ها از میانه های جدول دور شوند و اکنون در رده چهاردهم جدول حضور دارند و فاصله زیادی با منطقه سقوط ندارند.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، آرسنال ۴ بار برده و فقط یک بار شکست خورده است. در این ۶ بازی، توپچی ها ۱۶ گل زده اند و فقط ۸ گل خورده اند. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر با پیروزی ۵-۱ آرسنال در زمین وستهم پایان یافت. بازی فصل گذشته دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات، با پیروزی ۲-۰ وستهم به پایان رسید.

وینستون رید، اوگبونا و اوبیانگ قطعاً در این بازی غایب هستند، کرسول هم به احتمال فراوان دیگر غایب وستهم خواهد بود. اما دیافرا ساخو و میشل آنتونیو می توانند در این بازی به ترکیب چکش ها بازگردند.

در آن سمت، کازورلا، چک و پرز غایبین آرسنال هستند. کوشیلنی هم به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نمی رود. اما رمزی و چمبرلین می توانند در ترکیب تیم ونگر به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی آرسنال - وستهام؛ آخرین فرصت ها

آمار و اطلاعات مسابقه؛

بیلیچ می تواند سومین مربی ای شود که در هر دو بازی ابتدایی اش در مقابل آرسنال در خانه توپچی ها برنده زمین بازی را ترک می کند. پیش از این اتکینسون و هیدینک به چنین رکوردی دست یافته اند.

سانچز در دو مسابقه قبلی اش مقابل وستهم، موفق به زدن ۴ گل شده و یک پاس گل هم ارسال کرده است. ستاره شیلیایی در بازی رفت هم هتریک کرد.

اگر آرسنال این بازی را پیروز شود، برای دهمین بار موفق شده وستهم را در لیگ دبل کند (پیروزی در بازی رفت و برگشت) (فعلاً آرسنال، مقابل وستهم و اورتون ۹ بار موفق به پیروزی در بازی رفت و برگشت شده است).

در بازی های لیگ برتری آرسنال - وستهم، تاکنون ۴ هتریک ثبت شده است. فقط در بازی آرسنال - لیورپول (۵ هتریک) هتریک بیشتری ثبت شده است.

آرسنال در هشت مسابقه اخیرش در لیگ برتر در میان هفته، فقط یک بار پیروز شده است. ۴ تساوی و ۳ باخت.

آرسنال و وست برومویچ در این فصل با زدن ۱۴ گل با ضربه سر رکورددار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج