۵۰۷۶۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

دو تیم بارسلونا و سویا در هفته سی ام رقابت های لالیگا ساعت ۲۲ چهارشنبه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وبسایت نود: دو تیم بارسلونا و سویا در هفته سی ام رقابت های لالیگا ساعت ۲۲ چهارشنبه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا که هفته گذشته بدون حضور لیونل مسی موفق شد گرانادا را در ورزشگا لوس کارمنس با حساب ۴-۱ شکست بدهد در حالی به مصاف سویا خواهد رفت که لیونل مسی با استراحتی که داشته است می تواند شاداب تر از قبل مقابل یکی از قربانیان دلخواهش به میدان برود. لوییز انریکه که می خواهد با قهرمانی بارسلونا را ترک کند در حال حاضر تیمش را با اختلاف دو امتیازی نسبت به رئال مادرید می بیند و برای اینکه همچنان برای قهرمانی در فصل جاری امیدوار باشد نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد. بارسا در ۶ دیدار گذشته خود در تمامی رقابت ها ۵ بار به پیروزی رسیده است و در هر یک از دیدارهایی که به پیروزی رسیده است بیش از ۴ بار به گل رسیده است.

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

در سوی مقابل سویا شرایط متفاوتی دارد. این تیم که تا حدود یک ماه پیش حتی می توانست برای قهرمانی بجنگد در هفته های اخیر دچار افت چشمگیری شده است و حتی جایگاه سوم جدول را نیز به اتلتیکو مادرید واگذار کرده است. افت بدنی شاگردان سمپائولی در کنار مسائل حاشیه ای اطراف این تیم از مهم ترین دلایل افت این تیم بوده است. روزهای خوش سمپائولی در سویا با افت بدنی بازیکنان این تیم به پایان رسید و این تیم حتی مقابل لستر سیتی نیز از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا شرایط سویا بیش از پیش سخت شود. سویا هفته گذشته لالیگا را با نتیجه ای عجیب مقابل اسپورتینگ خیخون به پایان برد، این تیم مقابل میهمان خود به نتیجه تساوی ۰-۰ دست یافت تا رتبه سوم جدول را نیز به اتلتیکو مادرید تقدیم کند. سویا در ۶ دیدار گذشته خود در تمامی رقابت ها تنها یک بار به پیروزی رسیده است که با حساب ۱-۰ اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت. علاقه باشگاه های مختلف منجمله بارسلونا برای به خدمت گرفتن سمپائولی، خروج مدیر فنی این تیم پس از ۱۷ سال از سویا همه و همه دست به دست هم داده اند تا سویا شرایط دشواری را در هفته های گذشته تجربه کند.

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

سویا و بارسلونا مجموعا ۱۷۷ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم بارسا ۱۰۰ پیروزی و سهم سویا ۴۲ برد بوده است. آندولوسیایی ها در ۱۹ دیدار گذشته خود مقابل بارسلونا تنها یک بار به پیروزی رسیده اند و در ۱۳ فصل اخیر هرگز در ورزشگاه نیوکمپ موفق به پیروزی نشده اند. همچنین دو تیم تا به اینجا ۳ بار در فصل جاری به مصاف یکدیگر رفته اند که بارسا هر ۳ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین تقابل دو تیم به دیدار رفت رقابت های لالیگا باز می گردد که بارسلونا موفق شد با حساب ۲-۱ در سانچز پیسخوان به برتری دست یابد.

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

وضعیت بازیکنان دو تیم:

الیکس ویدال تا پایان فصل نمی تواند بارسلونا را همراهی کند، علاوه بر این بازیکن آردا توران و رافینیا نیز نمی توانند برای لوییز انریکه به میدان بروند تا بارسا در خط هافبک خود از نظر بازیکنان جانشین دچار مشکل شود.

در سوی مقابل سرمربی آرژانتینی سویا نیز شرایط دشواری خواهد داشت. تریمولیناس و کرون دهلی مطابق معمول فصل جاری نمی توانند سویا را همراهی کنند همچنین عادل رامی و گابریل مرکادو نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسا ۷ دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما در زمان حضور انریکه هرگز موفق نشده است ۸ دیدار پیاپی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بارسلونا در ۳ دیدار آخر خانگی خود حداقل ۴ بار به گل رسیده است.

بارسلونا در ۱۲ دیدار از ۱۴ دیدار آخر خود موفق شده است حداقل دو بار دروازه سویا را باز کند.

در ۹ دیدار آخر دو تیم در رقابت های لالیگا ۳۷ گل رد و بدل شده است، به طور متوسط۴،۱ گل در هر دیدار.

سویا در ۷۲ دیداری که در نیوکمپ به میدان رفته است ۲۰۰ بار دروازه اش باز شده است و به طور میانگین در هر دیدار ۲،۷۷ گل دریافت کرده است. تنها بتیس با میانگین ۲،۹ گل خورده در هر دیدار آمار بدتری نسبت به سویا در تقابل با بارسلونا در نیوکمپ داشته است.

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

لیونل مسی در تمامی رقابت ها در ۲۹ دیداری که مقابل سویا به میدان رفته است موفق شده است ۲۷ بار دروازه این تیم را باز کند. این بازیکن آرژانتینی در مسابقات لالیگا ۲۱ بار دروازه سویا را باز کرده است.

لوییز سوارز نخستین بازیکنی است که در ۵ لیگ معتبر اروپایی موفق شده است دو آمار دو رقمی در کارنامه خود داشته باشد، این بازیکن با ۲۳ گل و ۱۰ پاس گل از این حیث در بین بازیکنان اروپایی شاغل در ۵ لیگ معتبر اروپایی بهترین آمار را داشته است.

ویتولو در دو دیدار گذشته خود مقابل بارسلونا ۲ بار به گل رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!

پیش بینی وبسایت Whoscored:

پیش بازی بارسلونا - سویا؛ توقف مطلقا ممنوع!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج