۵۰۷۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

روز سخت پرسپولیس مقابل پیکان در آزادی

هفته بیست‌وششم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود و پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان می‌رود و سیاه‌جامگان میزبان استقلال خوزستان است.

وطن امروز: هفته بیست‌وششم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود و پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان می‌رود و سیاه‌جامگان میزبان استقلال خوزستان است. در تهران پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان می‌رود و در مشهد هم سیاه‌جامگان میزبان استقلال خوزستان است. پرسپولیس سال ۹۶ را با شکست آغاز کرد با این حال هنوز هم با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به استقلال که در رده دوم جدول است در صدر قرار دارد. پرسپولیس قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل پیکانی قرار گیرد که آخرین بازی‌اش را در لیگ برتر با پیروزی پشت‌سر گذاشته است.
برانکو گفته سرخپوشان با کسب ۷ امتیاز از ۵ مسابقه باقیمانده قهرمان لیگ خواهند شد. بنابراین شاگردان برانکو در صورت پیروزی در این بازی نیمی از راه قهرمانی را طی می‌کنند. سرخپوشان در این مسابقه فقط فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهند داشت و رامین رضاییان هم که همچنان در فهرست سیاه سرمربی پرسپولیس است. پیکان هم برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش می‌کند. شاگردان مجید جلالی دغدغه مالی ندارند و می‌توانند با خیالی آسوده مقابل پرسپولیس به فوتبال فکر کنند؛ در حالی که تنها دغدغه سرخپوشان کسر ۶ امتیاز از این تیم از سوی فیفاست. پیکان‌سواری برانکو و شاگردانش با حضور هواداران می‌تواند تماشایی‌ترین بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر را رقم بزند.

تلاش میثاقیان برای فرار از سقوط

سیاه‌جامگان در ۳ بازی اخیرش مساوی کرده اما این تیم هفته‌هاست که رنگ برد را ندیده و آخرین پیروزی سیاه‌جامگان در هفته چهاردهم مقابل ماشین‌سازی رقم خورده است. شاگردان میثاقیان اگر در این بازی پیروز شوند به طور موقت هم که شده یک پله در جدول لیگ صعود می‌کنند و به رده چهاردهم می‌رسند. استقلال خوزستان هم که در صدر گروهش در لیگ قهرمانان آسیاست شاید به این بازی به چشم یک بازی تدارکاتی حساس قبل از رقابت آسیایی نگاه کند زیرا آبی‌پوشان اهوازی نه دغدغه سقوط دارند نه نگران صعود هستند. این تیم در رده هشتم جدول است. در صورت پیروزی سیاه‌جامگان، رقابت در بین ۴ تیم ته جدول فشرده‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد.

۵ پرسپولیسی در آستانه محرومیت

۵ بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد در بازی مقابل پیکان بازی آینده تیم‌شان مقابل ماشین‌سازی را از دست خواهند داد. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال پیکان خواهد بود و این در حالی است که ۵ بازیکن این تیم ۲ اخطاره هستند و در آستانه محرومیت از بازی بعدی سرخپوشان قرار دارند. سیدجلال حسینی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و فرشاد احمدزاده ۵ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی مقابل پیکان بازی بعدی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز را از دست خواهند داد.

غایب بزرگ پرسپولیس

بازیکن مورد علاقه برانکو دیدار حساس برابر پیکان را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد. در حالی که نیمکت پرسپولیس در بازی‌های پایانی فصل خالی به نظر می‌رسد از شانس بد این تیم احمدزاده هم به بازی برابر پیکان نمی‌رسد. احمدزاده که یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است به خاطر آسیب‌دیدگی این دیدار را از دست داد. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، سامان نریمان‌جهان، حمیدرضا طاهرخانی، محمدامین آرام‌طبع، مهدی طارمی، علی علیپور، شهاب کرمی، رضا کرملاچعب، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، محسن مسلمان و احسان علوان‌زاده ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار حساس برابر پیکان هستند.

سقوط صخره دفاعی پرسپولیس!

مشکلی که این روزها در تیم برانکو وجود دارد و باعث افزوده شدن تعداد گل‌های خورده پرسپولیس شده است به بازیکنانی بازمی‌گردد که توسط سرمربی تیم‌ملی نیمکت‌نشین شدند. از داربی تهران و آنجا که کاوه رضایی تو سر توپ زد و محمد انصاری را در اواخر نیمه اول از سر راه برداشت و سیدجلال حسینی را با فاصله ۷ یا ۸ متر عقب‌تر از خودش دید و از عدم پوشش دفاع استفاده و تیر خلاص را به پرسپولیس وارد کرد، نشانه‌هایی از افت خط دفاعی پرسپولیس مشاهده شد. خط دفاعی که پیش از داربی مثل صخره‌ای سخت و سیم‌خاردار بود و به ندرت گل می‌خورد از آن به بعد دچار تزلزل شد و در بازی‌های بعدی به اندازه همه دیدارهای تا قبل از داربی گل دریافت کرد.
دیدار با استقلال، الریان قطر و حتی دیدار با صنعت نفت آبادان نشان از ضعف دفاع پرسپولیس داشت که خیلی راحت و ساده باز می‌شود و حالا تهدیدی شده برای عدم صعود در آسیا و حتی اگر بدبینامه نگاه کنیم تهدیدی است برای قهرمانی لیگ برتر. نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی در تیم‌ملی توسط کی‌روش هم دقیقا این پازل را کامل می‌کند، آن هم در حالی که رامین رضاییان از پرسپولیس کنار گذاشته شده و جایگاهش در تیم‌ملی را هم متزلزل می‌بیند و البته محمد انصاری هم هنوز راهی به ترکیب تیم‌ملی پیدا نکرده است. برانکو حالا با یک چالش روبه‌رو است که البته در آن تقریبا گزینه جانشینی ندارد. در واقع افت سیدجلال حسینی و خارج کردن رامین رضاییان معادله‌ای است برای حل کردن توسط ایوانکوویچ. پرسپولیس در داربی ۳ گل دریافت کرد، از الوحده امارات ۲ گل (در این دیدار پرسپولیس ۳ گل زد و بازی را برد) و از الریان قطر هم ۳ گل دریافت کرد تا تعجب همگان را برانگیزد. این تیم حتی از صنعت نفت هم گل خورد تا همه‌ چیز به هم بریزد. در واقع نقطه برتری پرسپولیس تا داربی تهران که کلا ۵ گل تا آن روز دریافت کرده بود از آن روز به بعد تبدیل شد به نقطه ضعف این تیم و هنوز هم ترمیم نشده است.
شاید به همین دلیل هم باشد که کی‌روش زودتر از دیگران پرسپولیسی‌ها را از ترکیب اصلی تیم‌ملی ایران دور کرده است چرا که در پرسپولیس از اقتدار قبلی خبری نیست و کی‌روش تنها بیرانوند را از قلعه دفاع پرسپولیس درون دروازه نگه داشته است. برانکو برای سیدجلال و محمد انصاری اصلا آلترناتیوی ندارد که بخواهد این دو را نیمکت‌نشین و به آنها شوک وارد کند به همین دلیل هم هست که تصور می‌کنیم روزهای سختی در پیش خواهد داشت و باید فکری به حال این موضوع داشته باشد چون گزینه تعویض برای برانکو وجود ندارد. باید دید پروفسور می‌تواند این معادله را حل کند یا اینکه این سقوط و عدم آمادگی بازیکنان همچنان ادامه خواهد داشت؟ پرسپولیس حتی اردوی امارات تیم‌ملی را هم لغو کرد اما نتوانست این سقوط در آمادگی جسمانی پرسپولیس را حل کند.

چهارشنبه 16 فروردین 96
پرسپولیس- پیکان، ساعت ۱۸:۵۰
ورزشگاه آزادی تهران

سیاه‌جامگان مشهد- استقلال خوزستان، ساعت ۱۶ ورزشگاه ثامن مشهد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هی عمو قبل از نوشتن این متن یک نگاهی به جدول می کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج