جاباما
۵۰۷۶۴۹
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

تبعید و شلاق، مجازات تعرض به دختر نوجوان

پسری که متهم است دختری نوجوان را اغفال کرده و مورد آزار قرار داده ‌است، به شلاق و تبعید محکوم شد.

روزنامه شرق: پسری که متهم است دختری نوجوان را اغفال کرده و مورد آزار قرار داده ‌است، به شلاق و تبعید محکوم شد.
اردیبهشت سال ٩٥ دختر ١٥ساله‌ای به یکی از اداره‌های پلیس شهر تهران مراجعه کرد و گفت: حدود هفت ماه پیش با پسری به نام امیر آشنا شدم، بیشتر وقت‌ها او را در مسیر مدرسه به خانه می‌دیدم که یک روز به من شماره داد و با یکدیگر دوست شدیم. مدتی با یکدیگر تلفنی حرف می‌زدیم و چندباری هم باهم بیرون رفتیم و در خیابان‌ها دور زدیم.
بعد از گذشت چند ماه به من قول ازدواج داد و من را به خانه‌شان دعوت کرد و گفت مادرم می‌خواهد تو را ببیند. خودش دنبالم آمد تا با هم به منزلشان برویم. چون به من قول ازدواج داده بود، همراهش به منزلشان رفتم تا با مادرش آشنا شوم. زمانی که وارد آپارتمان شدیم، در آپارتمان را از داخل قفل کرد. از او سراغ مادرش را گرفتم. امیر گفت که مادرش داخل حمام است و کمی بعد می‌آید. بعد از آن وارد اتاق خواب شدیم که در را قفل کرد. از این کار او تعجب کردم. خواستم از اتاق خارج شوم که امیر به سمت من آمد و نگذاشت از اتاق بیرون بروم. تلاش کردم خودم را از دست او نجات دهم، اما امیر گفت نگران نباش ما می‌خواهیم با هم ازدواج کنیم، مشکلی پیش نمی‌آید. هرچه تلاش کردم نتوانستم خودم را از دست امیر رها کنم. بعد از یک ساعت از خانه امیر خارج شدم و به خانه خودمان بازگشتم.
حالم اصلا خوب نبود. نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم، می‌ترسیدم به مادرم چیزی بگویم. تقریبا سه ماه از این ماجرا گذشت تا اینکه یک روز عمه‌ام درخصوص اینکه چرا حالم خوب نیست با من صحبت کرد و من جریان را برایش تعریف کردم و او قضیه را برای مادرم گفت و آمدیم شکایت کنیم.
با شنیدن این ماجرا، مأموران به‌سرعت تحقیقات خود را آغاز کردند و امیر را مورد بازجویی قرار دادند. امیر ابتدا منکر همه‌چیز شد و گفت من بهاره را نمی‌شناسم، اما پس از ارائه مستندات از سوی مأموران به آنها گفت: حدود هفت ماه پیش بهاره برای خرید به مغازه ما آمده بود و شماره مغازه را از روی شیشه آن برداشت. همان شب با مغازه تماس گرفت و خودش را معرفی کرد و گفت دلم گرفته است و می‌خواهم با تو درددل کنم.
آن شب با من حرف زد و من به حرف‌هایش گوش دادم. دو روز بعد بهاره باز هم با من تماس گرفت و گفت با هم به سفره‌خانه سنتی برویم. با دخترخاله‌اش بود. با هم به سفره‌خانه رفتیم و دوستی ما شکل گرفت. تا اینکه یک روز با من تماس گرفت و گفت با هم به بیرون برویم. من خانه بودم و داشتم ناهار می‌خوردم. به او گفتم نمی‌توانم بیایم. تازه از مغازه به خانه آمده‌ام و دارم ناهار می‌خورم. بهاره آدرس خانه را از من گرفت و کمی بعد به خانه ما آمد. با هم قلیان کشیدیم و چایی خوردیم و بعد از کمی بهاره به خانه‌شان بازگشت. من با او هیچ رابطه‌ای نداشته‌ام و بهاره دروغ می‌گوید.
به‌این‌ترتیب پرونده با توجه به شکایت بهاره و گفته‌های امیر، گواهی پزشکی‌قانونی و سایر مدارک موجود، برای رسیدگی به شعبه چهار دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. پس از انجام تشریفات قانونی، بهاره بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و از دادگاه خواست امیر را مجازات کند.
سپس امیر در جایگاه حاضر شد و ماجرا را همان‌طور که قبلا گفته بود تعریف کرد و گفت: من با بهاره رابطه نامشروع نداشته‌ام، ما فقط با یکدیگر دوست بودیم و نیت من خیر بود، می‌خواستم با او ازدواج کنم. در پایان با توجه به گفته‌های شاکی و متهم، قضات امیر را مجرم تشخیص دادند و رأی اعدام برای او صادر کردند که این رأی در دیوان‌عالی کشور تأیید نشد و بار دیگر پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. بار دیگر امیر در جایگاه حاضر شد و گفت: بهاره دروغ می‌گوید. من با او هیچ رابطه‌ای نداشته‌ و به‌زور با او کاری نکرده‌ام. ما با هم دوست بودیم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. من به‌هیچ‌وجه حرف‌های بهاره را قبول ندارم.
امیر ادامه داد: بهاره با فرد دیگری نیز رابطه داشت و بعد از گفتن این جمله دیگر حرف خود را ادامه نداد و سکوت کرد.

در پایان جلسه، قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته‌های شاکی و متهم، امیر را به ٩٩ ضربه شلاق تعزیری و دو سال اقامت اجباری در شهرستان رامهرمز، از توابع استان خوزستان، محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      این دیگه چه جورشه؟ ینی هر دختری که رابطه از روی هوس با یکی دیگه با میل خودش داشته باشه و بعد از اون هوس زودگذر پشیمون بشه و حالش بد باشه بره شکایت کنه که به زور تجاوز شده باس حکم اعام صادر کرد؟ پزشکی قانونی چی پس؟ پزشکی قانونی فقط علایم تجاوزو میتونه تشخیص بده نه اینکه چه کسی تجاوز کرده رو,بعدشم به گفته متهم شاید با یه نفر دیگه رابطه داشته
      قاضی بر چه اساسی حکم داده؟ بگید تا بدونیم
      99 ضربه شلاق و تبعید واقعا جای تامل داره...

    • بدون نام

      دختره مقصره بااین سن کم نباید...

    • سالار

      این دخترخانم خودش هم مقصر بوده که بدنبال امیر افتاده بوده
      و هرچه امیر میگفته و هرجا که میخواسته می بردتش بدون اینکه مخالفتی کنه ویا خانواده اش درجریان بذاره

    • بدون نام

      مقصر دختره نه پسره

    • بدون نام

      بیچاره خوزستان که شده تبعیدگاه آدمهای عوضی وخلافکار

    • بدون نام

      یعنی استان ما اینقد بدبخته ک تبعید گاه شده .....

    • آریا

      چرا هرچه مجرم وخلافکاره رومیفرستن خوزستان ؟

    • بدون نام

      جناب مهیار قاضی تا مطمئن نشه و دلیل و مدرک نداشته باشه حکم صادر نمی کنه شما الان از کجا فهمیدی مقصر کی بوده جز این که از نظر شما همیشه زن متهم هست
      خدا رو شکر که در دادگاه های کشور عدل و انصاف در نظر گرفته میشه و به صرف مرد بودن حق هر کاری بهتون داده نمیشه

    • بدون نام

      چون اب وهوای اونجارو هرکسی نمیتونه تحمل کنه در ضمن از همه جا دوره وگزینه خوبیه ولی باید یه منطقه ای باشه دور از اهالی خوزستان تا اونا احساس بدی نسبت به تبعیدگاه نداشته باشن

    • بدون نام

      حالا هر دختری با ما دوست شد و چند بار هم باهاش بیرون رفتیم رو باید تجاوز کنیم بهش؟؟؟ مرد تو این دوره زمونه پیدا نمیشه.

    • بدون نام

      11:23 و 9:40 لایک

    • محمد

      قضات محترم اگه میشه به جای فرستادن متهمان به شهرهای مختلف ، بفرستن معادن .. کارای سنگین ، شب و روز ، تا. بیشتر قدر عافیت رو بدونن و دست از اعمال زشت بردارن ...

    • آذین

      نمیدونم چرا هر چی تبعیدی هست میفرستن استان ما یعنی خوزستان . جاها دیگه هم هست ها

    • اریا

      دختر کثافت حقشه

    • بدون نام

      پسرای بیچاره رو وسوسه میکنید و کار که از کار میگذره شاکی میشید !!!

    • بدون نام

      حالا خودشو ناراجت نکن تو استان شمایه قرار نیست که براش جوجه کباب بپزی وپذیراییش کنی که جیگر .البته قاضی باید حکمش میداد بیاد ظرفهای ناشور اون منطقه رو بشوره اون موقه همه بودن راضی .البته گور بابای ناراضی.

    • رضا موسوی

      امیر کوجایی بیا پیش خودم خونه دارم تنهای تنهام

    • فرهاد

      جالبه!
      تو اینجور رابطه ها دخترا بیشتر مقصرن و تا دختر نخاد کسی جرات اینکه بهش بد نگاه کنه نداره
      ولی اصلا مجازاتی برای دختر درنظر نمیگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج